Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@20:40:27 GMT

نماز اول‌وقت خلبان امدادرسان کنار بالگرد سپاه + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۷۱۳۰

نماز اول‌وقت خلبان امدادرسان کنار بالگرد سپاه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

فیلم منتشر شده در فضای مجازی نماز خواندن یک خلبان بالگرد سپاه حین کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان را به تصویر می کشد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، یکی از مهم‌ترین دستوراتی که در اسلام سفارش زیادی به آن شده نماز است. نماز، ستون دین شمرده شده، از این رو خواندن آن در اول وقت اهمیت بسیاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبک شمردن نماز، اشکال مختلفی دارد که یکی از مهمترین آنها، تاخیر در خواندن آن است.

پیامبر اسلام (ص) اهمیت زیادی برای نماز اول وقت قائل بودند. در حدیثی از ایشان آمده که فرمود:« از من نیست کسی که نماز را سبک بشمارد. به خدا قسم هر کس نماز واجبش را از اول وقت، به تأخیر بیندازد، در حوض کوثر نزد من نخواهد آمد و شفاعت من در روز قیامت نصیب او نمی‌گردد.»

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است نماز خواندن یک خلبان بالگرد سپاه حین کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود این خلبان در فرصت محدود تخلیه کمک ها به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان اقدام به اقامه نماز می کند. در ادامه می توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان امدادرسانی بالگرد سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان از اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات استان در پی گزارشات مردمی و مشاهدات میدانی در خصوص کم‌کاری و قصور وی، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ابوافضل احمدزاده اظهار داشت: بر اساس گزارشات واصله موثق مردمی در خصوص کم‌کاری و قصور مدیرعامل شرکت مخابرات استان سیستان و بلوچستان و همچنین گزارش مستند واصله از اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و همچنین بازدیدهای متعدد این مرجع قضائی از جای جای استان به ویژه شهرستان زاهدان و مشاهدات میدانی، وفق دستورالعمل‌های مربوطه از جمله دستورالعمل مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن و دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه که مصوب ریاست قوه قضائیه است، علیه مدیرعامل شرکت مخابرات استان در دادستانی مرکز استان اعلام جرم شده است.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان سیستان و بلوچستان افزود: قصور مدیرعامل شرکت مخابرات استان سیستان و بلوچستان در دو حوزه است؛ حوزه اول مربوط به نگهداری و پایداری شبکه‌های مخابراتی استان بوده که شبکه انتقال اطلاعات، شبکه همراه اول و شبکه تلفن ثابت را شامل شده و متاسفانه قطعی‌های مکرر این شبکه‌های ارتباطی بر کسانی که در استان زندگی می‌کنند پوشیده نیست به نحوی که بسیاری از مردم قریب به یک سال است که این مطالبه را مطرح می‌کنند.

حوزه دوم که اهمال، قصور و ترک فعل مدیرعامل شرکت مخابرات استان سیستان و بلوچستان محرز است، توسعه شبکه‌های مخابراتی استان بوده که در این زمینه این مدیر به علت آنکه مدت زیادی در استان این مسئولیت را عهده‌دار بوده و می‌توانسته در این راستا اقدامات عاجل و مثبته‌ای انجام دهند بنا به دلایلی عمل نکرده و همین امر موجبات نارضایتی مردم استان را فراهم کرده است.

بنابراین در راستای صیانت از حقوق مردم استان که همیشه در شرایط سخت پای کار نظام بوده‌اند، ما بر اساس وظیفه قانونی و شرعی خود و با استناد و دستورالعمل‌های مورد اشاره و قوانین و مقررات، صریحاً علیه فرد مذکور اعلام جرم کرده‌ایم و در این حوزه همان اصطلاح مرسوم بین مردم تحت عنوان «ترک فعل» صورت گرفته است.

به گزارش تسنیم، روز یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه فرزاد رامین به عنوان سرپرست شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان معرفی و از خدمات محمدحسین عیدی زاده مدیرعامل سابق این مجموعه تقدیر به عمل آمد. رامین پیش از این مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه سیستان و بلوچستان بوده که به سمت سرپرست مخابرات منصوب شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • راهنمای خواندن نماز والدین | بهترین زمان برای خواندن نماز پدر و مادر
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسؤولان بود
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد
  • اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان
  • ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی انتخاب شد
  • لزوم اتخاد تمهیدات لازم برای ترمیم خسارات سیل سیستان و بلوچستان
  • انتخاب ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی