Web Analytics Made Easy - Statcounter

رایتل علاوه بر تماس رایگان درون شبکه رایگان، از امروز سه شنبه، به مدت 48 ساعت اینترنت همراه مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان را رایگان برقرار خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی رایتل، در پی وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، شرکت خدمات ارتباطی رایتل در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود، علاوه بر اعلام برقراری مکالمات رایگان درون شبکه مشترکین از ابتدای هفته جاری، استفاده از اینترنت همراه را نیز در مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان از ۶ صبح روز سه شنبه به مدت ۴۸ ساعت به صورت رایگان در اختیار مشترکین خود در استان سیستان و بلوستان قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، اپراتور رایتل به عنوان یکی از بنگاه‌های اقتصادی خانواده بزرگ تامین اجتماعی کشور، اهتمام به مسئولیت اجتماعی را به عنوان یکی از اولویت‌های خود تعریف کرده است و روز دوشنبه 23 دی ماه در سومین دوره جایزه مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی، مدیر­عامل شرکت، لوح اهتمام به مسئولیت اجتماعی را از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت کرد.

یاسر رضاخواه در سخنان خود در این رویداد، مسئولیت اجتماعی را جزئی از فرایند­های رایتل و نه به عنوان یک کار حاشیه‌ای عنوان کرد.

منبع: فارس

کلیدواژه: اینترنت سیستان و بلوچستان سیل رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴۵ روستای بی برق در سیل سیستان و بلوچستان / برق ۳۸۰ روستا وصل شد

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر و سخنگوی صنعت برق در خصوص آخرین وضعیت برق رسانی به روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان گفت با وجود بسته بودن راه‌های ارتباطی و سخت بودن امدادرسانی، هم اکنون وضعیت مساعد شده و از ۴۴۵ روستای بی برق در ابتدای حادثه، ۳۸۰ روستا مشکلشان رفع شده و اکنون فقط ۶۵ روستا باقی مانده که آن هم به زودی برق دار خواهد شد.

به گزارش توانیر، به گفته مصطفی رجبی مشهدی تمام نیرو‌های عملیاتی و فنی در استان بسیج شدند تا مشکل هرچه سریع‌تر برطرف و مناطق سیل زده برق‌دار شوند.

به گفته رجبی مشهدی در مناطقی که امکان مانور در شبکه وجود داشته، از این طریق برق شبکه تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت توانیر تصریح کرد: با رفع انسداد جاده‌ها توسط تیم‌های عملیاتی وزارت راه و شهر سازی و مهیا شدن امکان حضور تیم‌های عملیاتی صنعت برق، مسئله روستا‌های باقی مانده به سرعت رفع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
  • ۴۴۵ روستای بی برق در سیل سیستان و بلوچستان / برق ۳۸۰ روستا وصل شد
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • ۲۰۲ تیربرق در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شد
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب
  • بازدید رایگان ابنیه تاریخی سیستان از دریچه منشور ونیز
  • بازدید از بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی سیستان و بلوچستان رایگان شد