Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی امیری به توضیح در خصوص مسائل مختلف ورزش ایران پرداخته است.

طرفداری- رئیس کمیته ملی المپیک می گوید باور داریم رکن چهارم ورزش قهرمانی در ایران رسانه است.

به گزارش تسنیم، سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در نشست خبری اظهار داشت:

از رسانه ملی و مطبوعات، خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا باور داریم رکن چهارم ورزش قهرمانی در ایران رسانه است و بدون آن صدای خود را به ملت و جامعه نمی‌رسانیم.

وی تاکید کرد:

جمع بندی داشتیم که وزیر باید دیدار مشترکی با مقامات کمیته بین المللی المپیک داشته باشند. این سفر پنحشنبه قبل انجام شد. در افتتاحیه المپیک زمستانی شرکت کردیم و جمعه و شنبه سه دور مذاکره با مقامات عالی ورزش جهان داشتیم. روز اول با مقامات کمیته بین‌المللی دیدار داشتیم که نزدیک به 2.5 طول کشید. روز دوم جلسات ادامه یافت و عصر روز شنبه با توماس باخ جلسه داشتیم. این دیدار در مورد المپیک 2020 و موانع و مشکلات مسیر از جمله مشکل انتقال پول بود که مطرح شد. موضع مجموعه  IOC حمایتی بود و گفتند انتظار داریم با قدرت و شجاعت در 2020 بدرخشید.

صالحی‌امیری افزود:

ابهامات و سوالاتی در بحث جودو بود که ما توضیح دادیم. گفتیم رئیس جهانی جودو با سناریوی از پیش تعیین شده و با هدف تخریب ایران و جودو کارهایی انجام داده و اسناد زیادی داریم و مدارک را برای CAS ارسال کردیم و به پرونده رسیدگی می‌شود. مواضع خود را اعلام کردیم و این تعلیق غیر اخلاقی و بدون وجاهت قانونی است. فشار رئیس یک فدراسیون جهانی برای جدا کردن ورزشکار از کاروان و گذاشتن گارد و اعزام وی به کشور اروپایی از قبل طراحی شده بود و دخالت آنها در فدراسیون ملی جودو ایران مشخص بود. باخ گفت منتظر رای CAS خواهیم بود.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد:

حمایت مالی در خور از تاریخ شفاهی و موزه ورزش از دیگر موضوعات این جلسات بود. در مورد مهاجرت ورزشکاران صحبت شد. ما  عنوان کردیم مانع مهاجرت نیستیم باید شرایطی فراهم شود که ورزشکار چه در داخل و چه خارج از کشور احساس امنیت کند و هیچ محدودیتی برای ورود ورزشکاران نداریم و هیچ ورزشکار ممنوع‌الورود و ممنوع الخروج نداریم و برخی اظهار نظرها را احساسی و تحت فشار عناصر ضد انقلاب می‌دانیم. مهاجرت را یک کسب تجربه برای بازگشت دوباره می‌دانیم و باید عوامل کششی را افزایش و رانشی را کاهش دهیم.

وی گفت:

میلیون‌ها نفر در داخل تلاش می‌کنند برای کسب سکو و افتخارآفرینی برای ایران و چند نفر نیز مهاجرت کردند. ما رویکرد تخریبی و سیاسی نداریم آنها با انگیزه‌های ثانویه مهاجرت کردند نه سیاسی و باید شرایط را برای بازگشت مجدد آنها فراهم شود. این رفتن ورزشکاران یک قهر و عصبانیت مقطعی است و اینها بچه‌های ایران هستند و به خانه خود بر می‌گردند.

صالحی‌امیری خاطرنشان کرد:

با رئیس فدراسیون جهانی تکواندو دیدار کردیم و تاکید کردیم محدودیتی برای صدور ویزا نباید وجود نداشته و وی قول سفر و میزبانی به ایران داد. با لالوویچ نیز نشست داشتیم و وی حمایت همه جانبه خود را از کشتی ایران اعلام کرد و گفت کشتی جهان بدون ایران معنا ندارد. کشتی از امیدهای ما در 2020 است و همه گونه حمایت مادی و معنوی از آن خواهیم داشت. رئیس جهانی شمشیربازی نیز قول سفر و میزبانی به ایران داد. روند این سفر در جهت تحکیم روابط کمیته و وزارت و کمیته بین‌المللی المپیک و فدراسیون‌های جهانی بود.

وی تصریح کرد:

همه فدراسیون‌های المپیکی در اردو هستند و از همه عزیزان و اصحاب رسانه می‌خواهم فضا را آرام و با ثبات نگه دارند. اگر حاشیه وارد شود در المپیک 2020 درخشش خواهیم داشت. ما اولین بار با حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته یک صدای واحد را از ایران منتقل کردیم که نشان می دهد یک ساختار و یک مدیریت وجود دارد. از IOC تقاضای کمک مالی و تجهیزات داشتیم. IOC سالی 500 میلیون دلار به کمیته‌های کشورهای مختلف کمک می‌کند که ایران سهم کمی از این کمک دارد.

تکمیل می شود... 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا

رئیس سازمان لالیگای اسپانیا ممکن است از سمت خود تعلیق شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه اسپانیایی «رلوو» گزارش داد؛ در پی شکایت دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو علیه خاویر تباس رئیس سازمان لالیگای اسپانیا، دادگاه ورزشی اسپانیا نیز قصد دارد شکایتی را علیه او تنظیم کند که این می‌تواند منجر به تعلیق موقت تباس از سمت خود به عنوان رئیس سازمان لالیگا شود.

سازمان لالیگا چندی پیش با شرکت CVC قرارداد همکاری امضا کرد، شرکتی که برای سرمایه‌گذاری در لالیگا به مبلغی حدود سه میلیارد یورو با سازمان لالیگا به توافق رسیده است اما سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو آماده همکاری در این زمینه نیستند.

متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو

تباس که در ماه آوریل 2013 برای اولین بار به عنوان رئیس سازمان لالیگا انتخاب شد، در ماه دسامبر 2023 برای چهارمین دوره متوالی موفق شد در پست ریاست این سازمان ابقا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم ملی جودوی ایران امروز راهی هنگ‌کنگ می‌شود
  • صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • ساماندهی سگ‌های بلاصاحب البرز بدون هماهنگی همه شهرستان‌ها نتیجه‌بخش نیست
  • حججی: پسرعموی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • حججی: پسرعمومی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • روشن شدن مشعل المپیک 2024 توسط شناگر فرانسوی
  • روشن شدن مشعل المپیک ۲۰۲۴ توسط شناگر فرانسوی