Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: جمعیت هلال احمر استان به هلال احمر مرکز برای اعزام تیم‌های تخصصی بهداشت و درمان (BHCU) به استان سیستان و بلوچستان در پی جاری شدن سیل اخیر اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی خدادادی گفت: با توجه به تجربه‌ای که هلال احمر استان در سیل فروردین ماه امسال در استان داشت، می‌تواند از تجربیات خود در سیل اخیر استان سیستان و بلوچستان نیز استفاده کند و به مردم این منطقه امدادرسانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای ارسال مواد غذایی و بهداشتی به این استان نیز اعلام آمادگی کرده‌ایم که در صورت موافقت مرکز کمک‌ها و نیروهای متخصص از این مرکز به استان سیستان و بلوچستان ارسال خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: همچنین هلال احمر استان بالگرد خود را روز یکشنبه هفته جاری برای  امدادرسانی به استان سیستان و بلوچستان اعزام کرده است.

خدادادی ادامه داد: هلال احمر استان در قالب پویش(# سیل – مهربانی) از مردم خوزستان درخواست کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان را داشته است و در سطح استان نیز بنرهایی با این موضوع نصب شده است.

وی گفت: نحوه کمک رسانی مردمی واریز وجه نقد به حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر در همه بانک ها و یا واریز پول به شماره کارت های ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ بانک‌ ملت و۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ بانک رفاه است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: کمک‌های مردمی که به صورت اقلام غیرنقدی شامل لباس و مواد غذایی و بهداشتی هستند نیز توسط هلال احمر دریافت می شود.

وی گفت: کد دستوری #۱۱۲* نیز برای جمع آوری کمک‌های مردمی از سوی این جمعیت ایجاد شده است.

جمعیت هلال احمر خوزستان در جریان سیل فروردین ماه امسال در استان که ۲۲ شهرستان را درگیر کرده بود تجربیات و آموزش‌های زیادی را کسب کرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد

پس از جست و جوی طولانی پیکر دو نفر غرق شده در سیلاب دو شهرستان دشیاری و بمپور در جنوب استان سیستان و بلوچستان پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، امروز پس از جست و جوی طولانی پیکر دو نفر غرق شده در سیلاب دو شهرستان دشیاری و ایرانشهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان پیدا شد.

قاسم عسکری‌نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: پیرو درخواست کمک شورای بخش دشتیاری از این اداره‌کل در خصوص کمک به پیدا کردن فرد گم شده در پی وقوع سیلاب، تیم جستجو و نجات دریایی این اداره‌کل به محل حادثه اعزام شد که در نهایت با همکاری نیروهای جستجو و نجات دریایی، هلال احمر و مردم محلی، پیکر فرد غرق‌ شده پیدا شد.

سیدمحمد مهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: پس از سه روز تلاش نیروهای عملیاتی هلال احمر در محدوده روستاهای شهرستان بمپور، جسد نوجوان 13 ساله ایرانشهری که در سیلاب اخیر غرق شده بود، پیدا شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم