Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین بارسلونا از سرمربی اخراجی این تیم بابت زحماتی که برای آبی‌واناری‌ها کشید، تشکر کرد. ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلس پویول در تازه‌ترین اظهارنظر درباره اخراج ارنستو والورده و انتصاب کیکه ستیِن با قراردادی دو و نیم ساله، ضمن تمجید از سرمربی اخراجی آبی‌واناری‌ها که دو فصل متوالی این تیم را به قهرمانی در لالیگا رساند، گفت:  مایلم از والورده تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دید من او کارش را در بارسلونا عالی انجام داد.

وی افزود: سال‌های اول حضورم در بارسلونا را به یاد دارم که ما پنج سال جامی کسب نکردیم اما والورده دو قهرمانی برای بارسا در لالیگا به ارمغان آورد و تیم در حال حاضر صدرنشین این رقابت‌هاست و به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم صعود کرده است. انتظارات از بارسلونا بالاست اما می‌خواهم از ارنستو به عنوان یک هوادار بارسلونا بابت رفتارش و برای تمامی کارهایی که برای تیم انجام داد، تشکر کنم.

ستیِن: در شیرین‌ترین رؤیاهایم هم تصور نمی‌کردم سرمربی بارسلونا شوم/ دیروز در گاوداری بودم و امروز در بهترین باشگاه دنیابارتومئو: اخراج والورده شوکی بود که بارسلونا برای نتیجه گرفتن در نیم فصل دوم نیاز داشت

اسطوره باشگاه بارسلونا همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا بارسلونا زیرنظر ستیِن بهتر خواهد شد؟»، اظهار داشت: ما هم امیدواریم این اتفاق بیفتد. من همیشه آرزوی بهترین‌ها را برای بارسا دارم. پایان فصل زمان مناسبی برای ارزیابی عملکرد بارسلونا و کیکه ستین است اما من معتقدم ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ارنستو والورده لالیگا بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارنستو والورده لالیگا بارسلونا ارنستو والورده لالیگا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست

مرد شماره یک تنیس جهان توصیف جالبی از ورزشگاه خانگی رئال مادرید داشت

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

نواک جوکوویچ، اسطوره صربستانی دنیای تنیس، یکی از میهمانان ویژه رئال مادرید در این جدال بود و پیروزی کهکشانی‌ها را از نزدیک تماشا کرد.

جوکوویچ پس از پایان ال کلاسیکو به تمجید از ورزشگاه خانگی رئال مادرید پرداخت و در مصاحبه با تلویزیون این باشگاه گفت:

سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیا است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • استوری اورلین شوامنی با الهام از فیلم ماتریکس: به دنیای «رئال» خوش آمدید! + عکس
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!