Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمک‌های دانشگاهیان برای ارسال به مناطق سیل‌زده توسط شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی دانشگاه تهران جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش ایسنا، با توجه به وقوع سیل و وارد آمدن خسارت به هموطنان عزیز استان سیستان و بلوچستان، شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی دانشگاهیان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاهیان می‌توانند با مراجعه به باشگاه دانشجویان نسبت به تحویل کمک‌های غیرنقدی خود اقدام کنند.

مهلت تحویل کمک‌های غیر نقدی شامل انواع کنسرو، آب معدنی، نان خشک، شیر خشک، پتو، کاپشن و لباس گرم، لوازم، اقلام بهداشتی و دارو تا تاریخ  چهارشنبه، ۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ خواهد بود.

کمک‌های نقدی نیز قابل واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۰۹۷۳۷ و یا شماره حساب ۸۸۰۵۰۷۱۲۳ به نام مرکز نیکوکاری دانشجویی والعصر است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، محل جمع‌آوری کمک‌ها خیابان ۱۶ آذر- پلاک ۱۶- باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش چشم گیر حضور زباله گردها در تهران | مدیرعامل پسماند: ۸۰ درصد فعالیت زباله گردها کم شده است

به گزارش همشهری آنلاین، رضا محمدی درباره نظارت بر تفکیک زباله‌ها در فرآیندهای ثانویه عنوان کرد: روزانه در حدود ۷۵۰۰ تن زباله در شهر تهران تولید می‌شود، که حداقل ۱۵۰۰ تن زباله خشک است؛ که در شرایطی خاص زباله‌های خشک اطراف تهران در فرآیندهای ثانویه تفکیک می‌شود اما بر این مراکز که در اطراف تهران قرار دارند نظارت قانونی صورت نمی‌گیرد و مجوزی هم از سوی سازمان محیط زیست دریافت نکرده‌اند.

به‌گفته مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران، تاکنون بیش از ۱۳۰ خودروی حمل زباله خشک توقیف شده است و بیش از ۸۵ مرکز جمع‌آوری زباله خشک پلمب شده است و این موارد تأثیر مثبتی در کاهش زباله‌گردی در شهر داشته است.

محمدی با اعلام کاهش ۸۰درصدی زباله‌گردی در شهر گفت: آنچه شهروندان در مورد تردد و فعالیت زباله‌گردها در شهر مشاهده می‌کنند همان ۲۰ درصد بقیه است، واقعیت امر این است که روزانه در حدود ۶۰۰ تن زباله خشک تولید می‌شود و همین امر موجب می‌شود زباله‌گردها درهر نقطه از شهر فعالیت کنند.

محمدی با اظهار اینکه تعداد قابل‌توجهی از زباله‌گردها اتباع هم هستند و اکثراً رد مرز شده‌اند، ادامه داد: اگر بتوانیم شهروندان را نسبت به استفاده از طرح نوماند مجاب کنیم، ظرفیت مخازن موجود برای جمع‌آوری زباله‌ها کفایت می‌کند چرا که بیش از ۴۰ درصد زباله‌ها در طول روز به‌صورت پرتکرار و مستمر جمع‌آوری می‌شود.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران عنوان کرد: طرح مخازن زباله‌های زیر بازشو در دستور کار و طراحی است اما در زمان حاضر زیرساخت‌های این کار فراهم نیست، بنا داریم پس از اعمال زیرساخت به‌منظور آزمایش در چندین خیابان شهر این طرح را پیاده کنیم.

کد خبر 846687 منبع: تسنیم برچسب‌ها پسماند زباله شهردارى تهران تفکیک زباله

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • کاهش چشم گیر حضور زباله گردها در تهران | مدیرعامل پسماند: ۸۰ درصد فعالیت زباله گردها کم شده است
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند