Web Analytics Made Easy - Statcounter

موضوع حق پخش در حال محقق شدن است.

طرفداری- جمشید تقی‌زاده می گوید با تلاش وزیر ورزش و جوانان و مجلس نمایندگان و همکاری سازمان صدا وسیما، مصوبه خوبی برای حق پخش تلویزیونی در کمیسیون تلفیق تصویب شد 

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جمشید تقی زاده، معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص موضوع حق پخش تلویزیونی گفت:

در لایحه بودجه سال آینده موضوع حق پخش به شکل مناسبی با توافق صدا وسیما و وزارت ورزش و جوانان و مجلس ارایه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت:

تلاش وزیر ورزش و جوانان و مجلس نمایندگان و همکاری سازمان صدا وسیما، مصوبه خوبی برای حق پخش تلویزیونی در کمیسیون تلفیق تصویب شد.

تقی زاده درباره میزان پولی که از ردیف حق پخش تلویزیونی نصیب ورزش کشور می شود گفت:

البته بزرگی اعداد درآمد صدا وسیما از محل تبلیغات زیاد است ولی پیش بینی ما این است حداقل یک صد میلیارد تومان سال آینده از محل حق پخش تلویزیون نصیب ورزش و فوتبال می شود.

مسئول پیگیری واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس افزود:

البته پیشنهاد اولیه و بهتر ما تقسیم پنجاه - پنجاه درآمد تلویزیونی از محل حق پخش بود ولی به هر تقدیر در کمیسیون تلفیق مجلس مصوب شد سی درصد اعتبار حق پخش تلویزیونی به وزارت ورزش و هفتاد درصد به سازمان صدا وسیما پرداخت شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌تواند به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی بکند. این اتفاق خوش یمنی بود و باعث مسرت و شادابی هواداران سرخابی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  درباره واگذاری سرخابی‌ها و پیامد‌های این اتفاق اظهار کرد: اتفاق خوش یمنی بود و باعث مسرت و شادابی هواداران سرخابی شد و این را به فال نیک می‌گیریم. امیدوارم مشکلات مالی و جاری باشگاه‌ها برطرف شود و ساختار باشگاه‌ها در حالت مناسبی قرار بگیرد. این اتفاق می‌تواند به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی بکند.

او ادامه داد: کار به نحوی پیش خواهد رفت که با برنامه‌ریزی، از اتلاف هزینه‌ها جلوگیری خواهد شد. امیدوارم سرخابی‌ها بتوانند به دو باشگاه تبدیل شوند و رشته‌های ورزشی مختلفی را بتوانند پوشش دهند و در ورزش بانوان و رشته‌های دیگر دستی بر آتش داشته باشیم و نسبت به الان شرایط فراگیرتری را شکل دهیم و یک باشگاه به تمام معنا و حرفه‌ای را رقم بزنیم تا مردم از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

مومنی در پاسخ به این سوال که باتوجه واگذاری استقلال و پرسپولیس آینده سرخابی‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: آینده دو باشگاه منوط به این است که در برنامه‌ریزی‌ها بتوانیم خوب عمل کنیم و اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای مسائل فرهنگی، زیربربنایی و اجتماعی طرح و عملیاتی کنیم.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: ما می‌توانیم از ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و این در ابعاد مختلف می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند و توسعه ورزش را در همه ابعاد شکل دهد. برنامه‌ریزی و کار‌های فرهنگی که وزارت ورزش و جوانان انجام می‌دهد، توانسته شرایط موفقیت‌آمیزی را صورت دهد و تلاش شده است افراد مختلفی را دور هم جمع کنند و این باعث می‌شود ورزش ما سود ببرد و در آینده اتفاقات خوبی را رقم بزند.

دیگر خبرها

  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!