Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@08:08:31 GMT

اجرای «بیمه اکمل» برای بازنشستگان کشوری

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۹۱۱۴

اجرای «بیمه اکمل» برای بازنشستگان کشوری

مدیرعامل آتیه‌سازان حافظ، از اجرای بیمه اکمل برای بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهدی ریاحی‌فر، در سی وهشتمین گردهمایی رؤسای کانون‌های بازنشستگان استان تهران با اشاره به اجرای موفق طرح بیمه اکمل در چند استان، گفت: در این طرح علاوه بر مزایای بیمه تکمیلی که بازنشستگان کشوری در حال حاضر از آن برخوردارند، مازاد بر سقف تعهدات فعلی، مبالغ کسر شده از هزینه پرداختی بیمه‌شده جبران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ارائه این بسته خدمتی در جهت افزایش خدمات درمانی به بازنشستگان خواهد بود، تصریح کرد: با انعقاد قرارداد بیمه اکمل توسط دستگاه‌های مربوطه با شرکت آتیه‌سازان حافظ و پرداخت سرانه مورد توافق بین بیمه‌گر و بیمه‌گزار، بازنشستگان می‌توانند از خدمات بیمه اکمل بهره‌مند شوند.

ریاحی‌فر با اشاره به تاکیدات مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در خصوص افزایش خدمات درمانی و دسترسی آسان بازنشستگان به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در سراسر کشور، افزود: تا پایان سال جاری طرح آزمایشی تجمیع بیمه پایه سلامت و بیمه تکمیلی درمان که اجرای آن بر عهده بیمه آتیه‌سازان حافظ است، برای بازنشستگان کشوری به اجرا درخواهد آمد.

به گفته مدیر عامل بیمه آتیه سازان حافظ ، بسته‌های خدمتی جدیدی با هدف تامین نیازهای درمانی بازنشستگان کشور در حوزه سلامت آماده شده است که متعاقبا به اطلاع آنها خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازنشستگی بیمارستان پوشش سلامت مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند

مسلم صالحی ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پارس نیوز، با اشاره به ضرورت اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان، گفت: بازنشستگان در طول فعالیت 30 ساله خود خدمات ارزنده ای را انجام داده و  مستحق حمایت در دوران بازنشستگی هستند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی سالهای اخیر و افزایش گاه و بی گاه نرخ تورم، بیان کرد: تلاطمات ارزی و تکانه های اقتصادی باعث شده تا بازنشستگان شرایط معیشتی مناسبی را سپری نکرده و همواره در تامین نیازهایی نظیر تامین کالای اساسی و همچنین موضوعات درمانی خود با کاستی هایی مواجه شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم برای تحول در شرایط معیشتی بازنشستگان، موضوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی را در لایحه برنامه هفتم پیشرفت و همچنین بودجه سالیانه پیش بینی کرد، تاکید کرد: حتی مجلس به دلیل اهمیت متناسب سازی حقوق بازنشستگان، ابتدا با بودجه سال 1403 مخالفت کرد تا منابع لازم برای اجرای این موضوع از سوی دولت تامین شود.

صالحی با بیان اینکه پیرو مصوبات لایحه برنامه هفتم پیشرفت، امسال، سال اول اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است، گفت: دولت باید در سال جاری، 40 درصد از بحث متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند تا در ادامه حقوق بازنشسته ها به 90 درصد حقوق شاغلین همتراز برسد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متناسب سازی حقوق بازنشستگان باید اجرایی شود، ادامه داد: ما به بازنشستگان قول داده ایم و باید بر سر قولمان بمانیم و پایبند تعهداتمان باشیم، بنابراین ضرورت دارد تا دولت در اجرای این قانون تسریع کرده و سرنوشت آن را به سرنوشت اجرای نامناسب رتبه بندی معلمان گره نزد.

دیگر خبرها

  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • اعلام زمان اجرای تعرفه‌های جدید پزشکی | تعرفه‌های درمانی این کشور همسایه ۱۸ برابر ایران است!
  • اعلام زمان اجرای تعرفه‌های جدید پزشکی | تعرفه‌های درمانی ایران این کشور همسایه ۱۸ برابر ایران است!
  • زمان اجرای تعرفه‌های جدید پزشکی / تفاوت تعرفه‌های درمانی ایران با دیگر کشورها
  • کلاف پیچیده تعرفه خدمات درمانی؛ اصرار دولت، استنکاف پزشکان
  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند