Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، عبدالحسین علی اکبری با اشاره به شناسایی نقاط حادثه خیز در استان زنجان، گفت: بر اساس آخرین آمار از سال ۹۴ تاکنون ۱۰۵ نقطه حادثه خیز و پر تصادف در استان زنجان شناسایی شده است که از این تعداد ۵۵ نقطه پر تصادف بوده که طرح اصلاح و ایمن سازی این نقاط در دستور کار است. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، افزود: از ۱۰۵ نقطه حادثه خیز حدود ۶۹ نقطه با اقدامات زودبازده آشکارسازی و ساماندهی شده است و برای ۳۶ نقطه پر تصادف هم طرح ایمن سازی تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبری ابراز کرد: امسال اصلاح و ایمن سازی ۱۱ نقطه پر تصادف به عنوان پروژه‌های ویژه در دست اقدام اداره راهداری استان زنجان است و بیش از ۵۳ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه‌ها اختصاص یافته است. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، به طرح‌های مهم قابل افتتاح اداره راهداری استان زنجان در دهه فجر در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی دهه فجر پروژه‌هایی راهداری زنجان با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد. علی اکبری با بیان اینکه در بحث نقاط حادثه خیز، فاز اول تقاطع غیر همسطح سید جمال الدین اسدآبادی ورودی شهر خرمدره، کمربندی خرمدره، تقاطع مرشون جاده ابهر و کمربندی ابهر به خرمدره به بهره برداری می‌رسد. مدیرکل راهداری استان زنجان، گفت: بهره برداری از کار گاه‌های امداد و نجات در تهم و چورزق و پروژه‌های مختلف روکش آسفالت جزو پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر است. علی اکبری افزود: توجه به ایمن سازی نقاط پر حادثه باعث ارتقای سلامت جانی رانندگان و کاهش تصادفات می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین از تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری در شهر قزوین به دلیل گودبرداری غیراصولی و ریزش بخشی از سازه توسط آتش نشانان خبر داد.

یاسر شکوری اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گودبرداری غیراصولی وسازه نگهبان، در میدان میرعماد، کوچه کاروان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مجتمع مسکونی تجاری در قالب ۱۳ واحد مسکونی به علت گودبرداری غیراصولی، وسازه نگهبان، بخشی از سازه آن تخریب شده بود که در معرض خطر ریزش قرار داشت.

شکوری ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان ضمن هشدار به ساکنان مبنی بر تخلیه واحد‌های خود، نسبت به ایمن سازی مکان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت حوادث در این مکان صورت گرفته است.

شکوری یادآور شد: با ایمن سازی مکان حادثه، ساختمان مذکور را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل ذی‌ربط شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر