Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر وقت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، از ارسال محموله 12 هزار لیتری نفت سفید برای 200 خانوار روستاهای سیل‌زده منطقه زابل در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: از 40 روز گذشته نزدیک به 2 میلیون لیتر نفت سفید در منطقه زاهدان توزیع شده است.
غلام‌محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با بیان اینکه ذخیره‌سازی سوخت در روستاها، شهرها و انبارهای منطقه زاهدان مطلوب بوده و هیچ‌گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد، گفت: هم‌اکنون وضعیت سه انبار منطقه در خاش، زابل و زاهدان مطلوب است و ستاد بحران نیز در منطقه تشکیل شده و نیروهای این منطقه در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر عدم آسیب‌دیدگی تاسیسات ذخیره‌سازی و توزیع سوخت در منطقه به‌ویژه جایگاه‌های عرضه سوخت در اثر سیلاب‌ گفت: اگرچه بیشتر نقاط جنوبی استان درگیر سیلاب‌ها بوده‌اند، در منطقه زاهدان نیز این آمادگی وجود دارد تا در صورت نیاز به عنوان یک منطقه معین نسبت به سوخت‌رسانی به مناطق همجوار اقدام کند.
توزیع 13 هزار سیلندر گاز مایع در روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
مدیر وقت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با اشاره به اینکه میزان سهمیه گاز مایع توزیع شده در منطقه زاهدان در 9 ماه ابتدایی امسال در مقایسه با سال گذشته حدود 6 درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: روز گذشته نیز حدود 13 هزار سیلندر گاز مایع تحویل شرکت‌های توزیع‌کننده گاز مایع شد که در نقاط سیل‌زده منطقه زاهدان توزیع شده است.
احمدی ذخایر گاز مایع منطقه را خوب ارزیابی کرد و گفت: این آمادگی وجود دارد تا هر میزان نیاز مردم مناطق سیل‌زده به گاز مایع را تامین کنیم و نیز آمادگی کامل برای تامین سوخت مورد نیاز نیروهای امدادی وجود دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی

استاندار سیستان و بلوچستان با اهدای لوحی از تلاش‌ها و همکاری‌های ارزشمند مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان به‌منظور ساخت و تکمیل شبکه بزرگراهی استان سیستان و بلوچستان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، محمد کرمی همچنین از مهدی سلیمی، معاون فنی و عملیاتی و حسین حاجی‌آبادی، رئیس تأمین و توزیع این منطقه با اهدای لوح‌های جداگانه قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • سدسازی در جنوب سیستان وبلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداریهای محلی در سیستان وبلوچستان
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان