Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ دو تیم چین و ایران در دیدار هفته سوم گروه C مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ساعت ۱۳:۴۵ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه تینسنولانون شهر سونگلا به مصاف هم رفتند که تیم ایران با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. امید نورافکن در دقیقه ۸۷ و از روی نقطه پنالتی برای ایران گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بازی همزمان نیز کره‌جنوبی ۲ بر یک ازبکستان را شکست داد و با وجود اینکه ایران هم امتیاز با ازبکستان شد، اما به دلیل تفاضل گل در رتبه سوم قرار گرفت و نتوانست راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. بیشتر بخوانید: کمک یک میلیاردی وزارت ورزش به تیم فوتبال امید ترکیب چین: چن وی، هوانگ ژنگیو، وی ژن، ژو چنجی، هوانگ کونگ، هو جینگ‌هانگ، ژو جونچن (۶۳ - دوان لیو)، فنگ بوژوآن، تیان ژین (۶۹ - چن بین‌بین)، دیلمورات مالانیاز و چن پو (۸۹ - لیو روفان).

ترکیب ایران: حبیب فرعباسی، عارف آقاسی، مجتبی نجاریان، متین‌کریم‌زاده، شاهین طاهرخانی، رضا دهقانی، مهدى مهدی‌خانی، امید نورافکن، جعفر سلمانی (۵۵ - جعفر سلمانی)، علی شجاعی (۷۲ - امیرحسین حسین‌زاده) و اللهیار صیادمنش (۶۴ - رضا جبیره). منبع: تسنیم لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qKX خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تیم ملی امید المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی بانوی قایقران ارومیه‌ای به المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در فینال این رقابت ها فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان۷:۳۷.۰۷ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد.

در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند.

 

فاطمه مجلل اولین بانوی ورزشکار در تاریخ استان آذربایجان غربی خواهد بود که در المپیک حضور خواهد داشت ؛

مجلل پنجمین بانوی قایقران از کشورمان هست که سهمیه‌ حضور در المپیک را تا کنون بدست آورده ؛

پیش از این فاطمه مجلل با کسب مدال نقره‌ی مسابقات آسیایی اولین مدال آور بانوان استان شناخته شده بود .

دیگر خبرها

  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان
  • راهیابی بانوی قایقران ارومیه‌ای به المپیک پاریس