Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ای‌بی‌سی، در اثر اصابت بهمن و لغزش جاده ای، این هفته افراد زیادی  در کشمیرِ پاکستان جان خود را از دست دادند.  

سازمان مدیریت بحران پاکستان امروز (چهارشنبه) آمار کشته شدگان را ۷۶ نفر تخمین زده بود. اما این آمار با ۲۱ جسد دیگری که گروه امداد و نجات این کشور یافته، بسیار بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی می‌شود صد‌ها نفر دیگر در مناطق متروکه زیر برف مانده باشند. تیم امداد ونجات این کشور در صدد است هرچه زودتر به این مناطق دست یابد، اما به دلیل بسته بودن جاده‌ها از هلیکوپتر برای نجات این افراد کمک می‌گیرند.

به گزارش‌ای بی سی نیوز، بیشترین میزان خسارت در ناحیه «نییلم» کشمیر مشاهده شده است. احمدرضا قدری، وزیر مدیریت بحران منطقه کشمیر گزارش داده از این منطقه تا کنون ۲۱ جسد بیرون کشیده شده است. او همچنین گفته از یکشنبه در کشمیر پاکستان ۷۶ نفر بر اثر حوادث آب و هوایی جان خود را از دست داده اند. این آمار در جنوب غرب بلوچستان و شرق پنجاب به ۴۵ نفر رسیده است.

همچنین نخست وزیر پاکستان، عمران خان، امروز (چهارشنبه) برای بازدید از این مناطق به کشمیر سفر کرده و از بیمارستان نظامی مظفرآباد بازدید کرد. تعداد زیادی از افراد به ویژه زنان و کودکان آسیب دیده در منطقه نییلم، در این بیمارستان درمان شده اند.

مقامات پاکستان گزارش داده اند تاکنون بیشتر از ۱۶۰ نفر در پاکستان و افغانستان در اثر سرمای زمستان جان باخته اند. در افغانستان نیز آمار جان باختگان باران، برف و سیل، ۳۹ نفر اعلام شده که البته در حال حاضر وضعیت آنجا به حالت عادی بازگشته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشمیر پاکستان بهمن افغانستان حوادث طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بنا به گزارش مرکز فوریت‌های پزشکی بهمئی ، این زن که ۱۹ سال سن داشت ، بلافاصله به همت پایگاه اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان لیکک و سپس به بیمارستان بهبهان منتقل شد.
با وجود تلاش پزشکان این زن جوان به علت جراحات زیاد در بیمارستان بهبهان فوت کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سوءمدیریت فاحش و زبان دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
  • بزرگترین شاعر شیعی کشمیر
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن