Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع ۴ هزاری نفری دانش آموزان بردسکن با عنوان من قاسم سلیمانی ام برگزار شد.

به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بردسکن و با همکاری حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی سپاه این شهرستان اجتماع ۴ هزاری نفری دانش آموزان با عنوان من قاسم سلیمانی ام با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیریت آموزش و پرورش، فرمانده سپاه ، مدیریت حوزه علمیه و دیگر روسای ادارات در محل تکیه ابوالفضلی شهر  بردسکن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 دراین مراسم غلامحسین غفوری  مدیر آموزش و پرورش بردسکن در ابتدای سخنان کوتاه شعر زیبایی در وصف حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت قرائت کرد و برادامه راه شهدا تاکید کرد.  وی عنوان کرد: همانطور که حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت بود امروز هم دانش آموزان به عنوان من قاسم سلیمانی ام را باید خط و مشی سردار سلیمانی را در دفاع از نظام و رهبری  سرلوحه کار خود قرار دهند. مدیر آموزش و پرورش بردسکن به تشییع جنازه باشکوه و بی نظیر سردار سلیمانی در خوزستان ، مشهد، تهران و کرمان اشاره کرد و گفت:  حضور باشکوه و چشمگیر ملت ایران در مراسم تشییع جنازه و مراسم بزرگداشت این شهید در اقصی نقاط کشور و جهان لرزه براندام دشمنان انداخت و اگر دشمنان و بدخواهان نظام  بخواهند چشم طمع به ایران اسلامی داشته باشند جواب آنها  را با  موشک های مدرن و پیشرفته خواهیم داد.   وی عنوان کرد:  اگرچه  خون مطهر حاج قاسم سلیمانی ناجوانمردانه به زمین ریخته شد اما  به برکت خون شهید سلیمانی  فضای کشور بوی عطر و شهادت به خود گرفت و باعث اتحاد و همدلی بیشتر مسئولان و گروهها و جریان های سیاسی شد.   سرهنگ علیرضا جنیدی فرمانده سپاه بردسکن  دراین اجتماع ضمن قدردانی از مدیریت هوشمندانه مدیریت آموزش و پرورش و دستاندرکاران این مجموعه در برپایی این اجتماع بسیار عظیم دانش آموزی  در پاسداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی  گفت:  در دوران ۸ سال دفاع مقدس جوانان و نوجوانانی بودند که به عشق  امام  (ره) به ندای  امام خود لبیک و سنگر علم را رها و در سنگر جهاد  حضور پیدا کردند و از مجموع ۵۵۰ هزار   نفر  امروز انقلاب اسلامی ۳۶ هزار ستاره درخشان از شهدای دانش آموز دارد.   سرهنگ جنیدی عنوان کرد: در گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری  به حوزه جوانان و نوجوانان  توجه ویژه ای دارند و امروز ایران اسلامی به دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی نیاز دارد.  فرمانده سپاه بردسکن  به نقش جوانان و نوجوانان در عرصه های مختلف نظام  اشاره کرد و گفت: دانش آموزانی که  به راهیان نور اعزام شده اند بیش از ۹۰ درصد آنها  رتبه علمی آنها پس از حضور آنها  ارتقاء پیدا کرده است. وی خطاب به دانش آموزان و معلمین گفت: آن چه که حاج قاسم سلیمانی را حاج قاسم سلیمانی کرد بصیرت ، اخلاص و تقوا و دشمن شناسی او بود و امروز هم دانش آموزان و معلمین عزیز در سنگر علم و دانش باید خط و مشی سردار سلیمانی را در سرلوحه کار خود قرار دهند. وی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و گفت:  چله  سردار شهید سلیمانی همزمان با ۲۲ بهمن  روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و این بیانگر این پیام است که ایران اسلامی در همه صحنه ها پیروز میدان است  و دشمنان به ویژه استکبار جهانی و رژیم غاصب اسراییل منتظر نابودی خود باشند. 
اجرای سرود و دکلمه و نوحه سرایی از دیگر برنامه های این اجتماع بزرگ دانش آموزی به مناسبت هفتمین روز بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بردسکن قاسم سلیمانی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است

به گزارش قدس خراسان، علی اکبر چراغیان اظهار کرد: پروژه استخر سرپوشیده شنا آموزش و پرورش که بیش از ۱۰ سال از آغاز عملیات اجرایی آن می‌گذرد متاسفانه به خاطر کمبود اعتبارات همچنان ناتمام رها شده است.

رییس آموزش و پرورش بردسکن گفت: این پروژه در حد فنداسیون اجرا و اسکلت آن نیز حمل ولی هنوز نصب نشده است و در آن زمان یک و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با توجه به جمعیت بیش از ۱۷ هزار نفری دانش آموزی بردسکن تکمیل این پروژه را یکی از ضروریات دانست گفت: در این رابطه پیگیری‌هایی از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مکاتباتی با اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس صورت گرفته است که امیدواریم در اعتبارات امسال این پروژه در ردیف پروژه‌های کددار قرار بگیرد.

چراغیان افزود: برای تکمیل این پروژه حداقل بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امید است دانش آموزان شهرستان بردسکن صاحب یک استخر سرپوشیده شوند.

رییس آموزش و پرورش بردسکن افزود: امیدواریم بتوانیم در سال جاری با مشارکت دولت و خیران در یک اقدام جهادی با تخصیص اعتبارات لازم شاهد عملیات اجرایی  مجدد این پروژه باشیم.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رشد ۷ درصدی تولید بنزین در ۱۴۰۲/ ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی امسال آغاز می‌شود
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود