Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@19:37:07 GMT

بازداشت دزد ساختمان پزشکان در جنوب پایتخت +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۰۰۶۵

بازداشت دزد ساختمان پزشکان در جنوب پایتخت +عکس

حوادث رکنا: سارق قدیمی و همدستانش با سواستفاده از اعتماد مدیر یک ساختمان پزشکان دست به سرقت میلیاردی زدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "حسین شمشایی فرد" رئیس کلانتری 161 ابوذر گفت: 2 ماه قبل مدیر ساختمانپزشکان در تماس با مرکز فوریت های پلیسی، ماموران کلانتری 161 ابوذر را در جریان سرقت 10 فقره دینام کولر و یک دستگاه سونوگرافی و دستگاه تشخیص ضربان قلب جنین قرار می دهد که با مراجعه تیمی از ماموران کلانتری به نشانی اعلامی مشخص شد که خبر صحت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی گفت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت سارق یا سارقان بدون تخریب در ساختمان وارد ساختمان شده و با اطمینان از حضور پزشکان پس از سرقت از محل گریخته است.

وی عنوان داشت: در گام بعد از تحقیقات میدانی ماموران کلانتری به دست آوردند که سارقان 4 نفره بوده و با یک دستگاه خودروی سواری سرقت را مرتکب و در پایش های انتظامی مالک خودرو شناسایی شد.

شمشایی فرد با اشاره به اینکه در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که مالک خودرو سابقه دار بوده و در مجموع به مدت 4 سال در زندان سپری کرده است، ادامه داد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مخفیگاه وی در محدوده کلانتری شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

کلانتر محله ابوذر افزود: باهماهنگی های قضائی اولین متهم پرونده صبح روز گذشته در مخفیگاهش دستگیر و به سرقت تجهیزات ساختمانی و پزشکی از محل مذکور با همکاری 3 همدستش اعتراف کرد.

این مقام پلیسی گفت: متهم در تحقیقات پلیسی اظهار کرد: در حرفه تعمیر تجهیزات و سرما و برودت ساختمان مهارت دارم و به همراه دوستانش به درخواست مدیر ساختمان برای تعمیر سیستم گرمایشی ساختمان پزشکان مشغول به کار شدیم و مدیر ساختمان برای سهولت رفت و آمد ما، کلید ساختمان را در اختیار ما قرار داد و زمانیکه پزشکان در ساختمان حضور نداشتند مدتی مشغول به کار بویدم.

شاکی در ادامه گفت: پیشنهاد سرقت از ساختمان توسط همدستانم مطرح ودر فرصت مناسبی از روی کلید ها کپی تهیه و سپس بعد از تمام کار، محل راترک و کلید های اصلی را تحویل مدیر ساختمان دادیم.

چند روزی سپری شد تا اینکه شب حادثه به ساختمان مراجعه و دینام و تجهیزات پزشکی را سرقت کردیم.

وی عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی دینام و سایر اموال سرقتی از قبیل باطری، باند و ضبط خودرو کشف و متهم در کلانتری به 5 فقره سرقت از ساختمان های پزسکی و 10 فقره سرقت لوازم خودرو با همکاری سه تن از همدستانش اعتراف کرد.

رئیس کلانتری 161 ابوذر با بیان اینکه با دستور قضائی سارق مذکور در اختیار کلانتری قرار دارد، اضافه کرد: شناسایی و دستگیری سایر متهمان در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی انتقام سخت حوادث سرقت قلب زندان پزشکی حادثه پلیس اخبار حوادث پایتخت عکس پزشکان سارقان ساختمان فیلم عکس اوکراینی تهران اخبار تهران حوادث تهران تلگرام اوکراین خانواده شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل اسیدی مرد جوان با انگیزه مرموز!

  به گزارش خبرنگار جام‌جم، بیست و هشتم اسفند سال گذشته مردی به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران رفت و شکایت کرد که پسر ۲۴ ساله‌اش ناپدید شده است. با تحقیق از او معلوم شد فرشید، پسرش در غرب تهران در خانه اجاره‌ای تنها زندگی می‌کرده و قرار بوده به زودی با دوستش شاهین کافی‌شاپی را راه‌اندازی کنند اما چند روز است که ناپدید شده و کسی از او خبری ندارد‌. 
‌در حالی که تحقیقات در این باره ادامه داشت دو هفته بعد برادر مرد گمشده به پلیس آگاهی آمد و گفت‌: شاهین، دوست برادرم با من تلفنی حرف زد و مدعی است که برادرم مردی را کشته و اکنون به ترکیه رفته است‌. 
شاهین به پلیس آگاهی تهران احضار و در تحقیقات گفت‌: فرشید دوستم بود و می‌خواستیم با هم یک کافی‌شاپ راه‌اندازی کنیم اما او تلفنی به من گفت که با مردی اختلاف داشته و در دعوا با او این مرد را با قمه کشته است‌. خواست کمک کنم جسد ر‌ا جا‌به‌جا کنیم که ترسیدم و قبول نکردم. روز بعد با اصرار به دیدنش رفتم که یک قمه به من داد و آن را در سطل زباله انداختم‌. بعد به روستایی در نقطه صفر مرزی رفت تا با یک قاچاق‌بر راهی ترکیه شود. 
از آنجا که روز بعد از ناپدید شدن مرد جوان، چهار میلیون تومان از حساب بانکی‌اش برداشت و بابت خرید یک بشکه ۲۲۰ لیتری، اسید و محلول اسید، لباس و وسایل آزمایشگاهی به حساب مردی واریز شده بود این مرد شناسایی و از او تحقیق و مشخص شد دختری ۲۱ ساله این اموال را خریده است. ماموران با بررسی دوربین مغازه این دختر را شناسایی و چند روز پیش بازداشت کردند که در تحقیقات گفت‌: سه سال قبل با شاهین آشنا شده و قرار بود ازدواج کنیم. یک روز ساعت چهار صبح شاهین تلفنی به من خبر داد که مردی را کشته است‌. ظهر به خانه‌ام آمد و ناهار خوردیم و گفتم تو واقعا آدم کشته‌ای که مدعی شد دروغ گفته و این چالش اینستاگرامی بوده تا بفهمد من به او علاقه دارم یا نه‌؟ بعد با هم رفتیم و یک سگ برایم خرید. مدعی شد برای مشتری‌اش یک بشکه وسایل آزمایشگاهی، لباس و ... باید بخرد‌. با هم رفتیم و آن را خریدیم و با خودرویم به خانه‌ای در غرب تهران بردیم. او وسایل را به طبقه سوم خانه برد و من در خیابان بودم‌. بعد از این ماجرا دیگر او را ندیدم.
با کشف این سرنخ، شاهین نیز بازداشت شد و با تایید گفته‌های این دختر مدعی شد بشکه را برای دوستش خریده است.
‌ماموران در گام بعدی از تحقیقات به خانه مورد نظر رفتند که معلوم شد آنجا متعلق به مرد گمشده بوده و لکه‌های خون در آنجا یافتند. همچنین خودروی دختر بازداشت شده را بررسی کردند و لکه‌های خون در آن به دست آوردند. آزمایش‌ها نشان داد لکه‌های خون با گروه خونی مرد گمشده مطابقت دارد و احتمال به قتل رسیدن وی می‌رفت. همچنین در بررسی پیامک‌های تلفن این مرد جوان معلوم شد او پیامک عجیبی به یکی از دوستانش داده است که بیل را برایم بخر. بنابراین این مرد نیز بازداشت و در تحقیقات گفت‌: من دوست شاهین هستم. او به من زنگ زد و گفت که دوستش را به قتل رسانده است‌. از من خواست به خانه‌اش بروم و بیل بخرم تا جسد را دفن کنیم‌. اما نتوانستیم او را دفن کنیم و جسد را در بشکه‌ای که خریده بود گذاشت و در لواسانات رها کرد‌. 
غلامحسین صادق‌زاده، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: ماموران در بررسی پرونده‌های اجساد مجهول‌الهویه متوجه شدند، در نخستین روز فروردین جسد سوخته مرد جوانی در اطراف یکی از روستا‌های بخش لواسانات داخل بشکه‌ای فلزی پیدا شده بود. بنابراین ماموران احتمال می‌دهند جسد متعلق به همین مرد گمشده باشد‌. تحقیقات از متهمان پرونده همچنان ادامه دارد‌.

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • کشف سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ یزد
  • قتل اسیدی مرد جوان با انگیزه مرموز!
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران