Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دزدان لوازم داخل خودرو پس از یک تعقیب و گریز پلیسی در خیابان نواب دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" سرکلانتر هفتم پایتخت گفت: با وقوع چند فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده کلانتری 117 جوادیه مشخص شد که راننده و سرنشین یک خودرو سواری از خودروهای فاقد دزدگیر سرقت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شماره پلاک خودروی سارقان ناخوانا بود و ماموران موفق به شناسایی مالک خودرو نشدند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه ماموران کلانتری جوادیه برای شناسایی و دستگیری متهمان گشت زنی های انتظامی را افزایش دادند، افزود: گشت زنی های هدفمند ادامه داشت تا اینکه ساعت 23:00 شب گذشته ماموران کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده خیابان 20 متری جوادیه با دو نفر برخورد کردند که از خودروشان پیاده و مشغول بازکردن در خودروی دیگری شدند.

سرکلانتر هفتم با اشاره به اینکه سارقان به محض مشاهده گشت انتظامی کلانتری از محل متواری شدند، ادامه داد: تعقیب پلیسی آغاز و پس از مدتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند هر 2 سارق را در محدوده نواب جنوبی دستگیر کنند.

وی گفت: در بازرسی از خودروی متهمان تعدادی لوازم داخلی خودرو از قبیل 5 حلقه لاستیک خودرو ، 6 دستگاه ضبط خودرو و 5 دستگاه باند کشف شد، گفت: متهمان 35 و 30 ساله پس از انتقال به کلانتری اظهار داشتند با پرسه زنی های شبانه خودروهایی که فاقد دزدگیر بود را شناسایی و لوازم داخل آن را سرقت می کردیم.

سرهنگ جلیلیان در پایان با بیان اینکه متهمان به 35 فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند، افزود: شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی انتقام سخت حوادث سرقت پلیس اخبار حوادث دزدان دستگیر نواب تعقیب وگریز لوازم داخل خودرو فیلم عکس اوکراینی تهران اخبار تهران حوادث تهران تلگرام اوکراین خانواده شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران انتظامی در طرح مقابله با قاچاق خودرو‌های شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده با مشاهده ماموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.

سرهنگ عباس علی یاری افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودرو در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد