Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گالری کاما، نمایشگاه آثار نقاشی محمدعلی الله وردی پور با عنوان «نگاره های شخصی» از ۲۸ دی تا ۲ بهمن ماه در گالری کاما برپا می‌شود.

در این نمایشگاه ۱۳ اثر نقاشی از این هنرمند که با تکنیک رنگ اکرلیک و چاپ و کلاژ مواد بر روی بوم و مقوا خلق شده اند برای نخستین بار به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی الله وردی پور در مجموعه «نگاره های شخصی» تلاش کرده است با تکیه بر خاطرات کودکی و مرور بصری آنها و تلفیق شأن با خطاطی به شکل‌های متفاوت در قالب لایه‌های مختلف و تلفیق فضاهای گوناگون با یکدیگر پیام خود را با روش شناسی خاص خود به مخاطب منتقل کند.

این هنرمند نقاش، فارغ التحصیل رشته پژوهش هنر در مقطع کارشناسی ارشد در سال ۱۳۷۸ مدرس دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشکده هنر و معماری است و تاکنون آثار نقاشی اش در بیش از ۲۰ نمایشگاه گروهی به نمایش درآمده است.

کد خبر 4826676

منبع: مهر

کلیدواژه: گالری کاما نقاشی نمایشگاه نقاشی قاسم سلیمانی تئاتر ایران جشنواره فیلم عمار موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی سریال ایرانی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سینمای مستند فیلم سینمایی سازمان صداوسیما پیام تسلیت کارگردان سینما جایزه سینمایی موسیقی کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

 

این نمایشگاه با ۳۳ شرکت کننده از شهرهای مختلف و ۵۲ اثر نقاشی به همت استاد « شهلا کوهستانی» و با مدیریت هنری «سایه پارسایی» با مشارکت برج آزادی و موسسه فرهنگی هنری حریر هنر شرق برگزار می شود. 

هدف از برگزاری نمایشگاه «بهار رنگ ها » ترویج قصه‌های کودکانه و عامیانه ایرانی با بهره گیری از خلاقیت کودکان می‌باشد .

علاقه‌مندان می‌توانند از روز جمعه ۷ اردیبهشت تا ۱۴ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۹ از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام

خبرنگار:نسترن اسکندرپور 

دیگر خبرها

  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • «نویزآف» در گالری بام
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • پیدا شدن نقاشی گمشده بعد از ۴ سال
  • «لی لی عامری» سازه‌های نامرعی می‌سازد
  • نمایشگاه «ریشه‌ها ۵» در اصفهان برپا می‌شود