Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی حمال طلا(Gold runner) به کارگردانی و تهیه‌کنندگی تورج اصلانی و به نویسندگی تورج اصلانی و «هادی نادی» در جدیدترین و سومین اکران بین‌المللی خود، به نمایندگی از سینمای جمهوری اسلامی ایران در بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم چاتراپاتی شیواجی در کشور هندوستان روی پرده رفت.

در این جشنواره جایزه بهترین فیلمنامه به تورج اصلانی و هادی نادی اهدا شد که اصلانی با تاسف و تالم فراوان این جایزه را به کاپیتان «ولادیمیر گاپوننکو» خلبان اوکراینی پرواز شماره ps۷۵۲ و ۱۷۶ جان‌باخته این هواپیما اعم از نخبگان برجسته دانشگاه‌های ایران و دیگر ملیت‌های جهان تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه تهران را به مقصد کی یف پایتخت اوکراین ترک کرد، حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سرنگون شد و همه مسافران آن جان باختند.
صبح روز شنبه ستاد کل نیروهای مسلح ایران تایید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد، هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت قرار گرفته است.

برچسب‌ها هند دانشگاه صنعتی امیرکبیر سقوط هواپیما دانشگاه صنعتی شریف کرمانشاه دانشگاه تهران پروندهٔ خبری همدردی مردم با خانواده های جانباختگان سانحه هوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هند دانشگاه صنعتی امیرکبیر سقوط هواپیما دانشگاه صنعتی شریف کرمانشاه دانشگاه تهران هند دانشگاه صنعتی امیرکبیر سقوط هواپیما دانشگاه صنعتی شریف کرمانشاه دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش بنیان کردن، راه‌حل حذف نگاه‌های سطحی از دیپلماسی فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، محمدعلی ربانی، برگزیده نخستین دوره جایزه ملی پژوهش‌های برتر روابط فرهنگی بین‌المللی گفت: ناپیوستگی بین تجربیات میدانی و حوزه مطالعات نظری در عرصه دیپلماسی فرهنگی چالش و مانع مهمی است که می‌بایستی برای حل آن چاره‌ای اندیشیده شود.

دیپلماسی فرهنگی علاوه بر اینکه محور و خط مقدم جنگ نرم محسوب می‌شود این توانایی و قابلیت را دارد تا از طریق تصویرسازی‌های مثبت، ایجاد شناخت و اعتماد سازی در میان دیگر ملت‌ها زمینه را برای جلب مشارکت و همراهی آنان در توسعه اقتصادی و حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی فراهم آورد و راه را برای پیشرفت کشور در عرصه‌های علمی و تمدنی نیز هموارتر سازد.

نخستین جایزه ملی پژوهش‌های برتر روابط فرهنگی بین‌المللی به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دبیری رضا ملکی، اسفندماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • دانش بنیان کردن، راه‌حل حذف نگاه‌های سطحی از دیپلماسی فرهنگی
  • اوکراینی‌ها از آمریکا ناامید شده‌اند
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • ۱۶ آوریل؛ روز جهانی صدا/ صدا کن مرا صدای تو خوب است/ صداهای قبلی به اضافهٔ فرامرز اصلانی
  • ۱۶ آوریل؛ روز جهانی صدا/ صدا کن مرا صدای تو خوب است/ صداهای قبلی به اضافه فرامرز اصلانی
  • «آنیتا ...» بهترین کلیولند شد/ «رد پا» در ایتالیا
  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»
  • میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری
  • (عکس) تصاویر شوکه کننده از ستاره مشهور سینما