Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@18:34:34 GMT

یک واحد آموزشی خیری در شهر مهریز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۰۲۱۷

یک واحد آموزشی خیری در شهر مهریز افتتاح شد

این دبستان ۶ کلاسه با زیربنای ۹۸۰ مترمربع در ۲ طبقه ساخته شد که سه میلیارد آن توسط حسین زارع زاده از خیران شهرستان مهریز پرداخت شد.

همچنین عملیات اجرایی یک باب دبیرستان دخترانه  ۶ کلاسه خیری با هزینه ای افزون بر ۱۰ میلیارد ریال در شهرک شهید رجایی مهریز آغاز شد که حدود سه میلیارد ریال آن توسط خنجرپناه از خیران منطقه پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد در آیین بهره برداری و شروع ساخت این ۲ واحد آموزشی گفت: همکاری خیران و بخش‌خصوصی در کنار بودجه‌هایی که دولت برای ساخت واحدهای آموزشی و فرهنگی استان تامین می‌کند نقش مهمی در رفع مشکل کمبود فضاهای علمی و آموزشی دارد.

محمدعلی طالبی افزود: خیران استان در کمک به وزارت آموزش و پرورش و همکاری در ساخت مدارس و سایر مراکز علمی و فرهنگی در کشور نمونه هستند ، باید این روند که مورد نیاز جامعه ادامه یابد.

وی اظهارداشت: خدمت به مردم و دانش‌آموزان با فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های لازم به عنوان یک ضرورت مطرح است و از جمله اهداف و برنامه‌های مهمی است که دولت و نظام آن را پیگیری می‌کند.

همچنین مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: همکاری مردمی و جلب مشارکت افراد خیر در برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و تربیت‌ دینی دانش آموزان به عنوان یک موضوع اساسی و مورد تاکید اداره کل آموزش و پرورش و وزارتخانه است از آن حمایت می‌کنیم.

سیدکاظم حسینی افزود: ایجاد زمینه مناسب برای تحصیل دانش آموزان و وجود امکانات مناسب به عنوان یک ضرورت فرهنگی و اجتماعی مطرح است که در این شهرستان شاهد تعامل خوب و همراهی مداوم خیران با ای نهاد هستیم .

وی اظهارداشت: فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان در کنار خانواده‌ها با همدلی، ماموریت‌های خود را در راستای اهداف انقلاب اسلامی و برنامه‌های دولت با قوت انجام می‌دهند.

شهرستان مهریز ۱۱ هزار دانش آموز دارد که در سال تحصیلی جاری در ۱۰۰ مدرسه تحصیل می کنند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

        

برچسب‌ها افتتاح طرح مهریز مدرسه محمدعلی طالبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح مهریز مدرسه محمدعلی طالبی افتتاح طرح مهریز مدرسه محمدعلی طالبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران

مدیرآموزش و پرورش گچساران گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، نمایش توانمندی‌های دانش آموزان در حوزه صنایع دستی، آشنایی با تاریخ و تمدن ایران زمین، شناسایی استعداد‌های بالقوه و به فعلیت در آوردن آنها و ایجاد شور و نشاط بین آنهاست.

قیطاسی استعداد یابی، آموزش و اعزام دانش آموزان به عنوان سفیران ورزش به روستا‌ها برای آموزش به دانش آموزان و همسالان خود را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مدیر آموزشگاه شبانه روزی نرجس هم گفت: در این جشنواره دانش آموزان دست ساخته‌های خود در زمینه‌های مختلف را به نمایش گذاشتند.

خانم شیخ محمودی افزود: پخت انواع غذا‌های سنتی، پخت نان محلی و برپایی سیاه چادر از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • افتتاح استخر دانش آموزی در سمنان
  • آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود
  • بیش از ۹۰ درصد کردستانی‌ها پایبند به حجاب هستند
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • آماده میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزان هستیم
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • اردوگاه فرهنگی منشاد به آموزش و پرورش واگذار شود