Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر از اعزام دانشجویان رشته پرستاری این واحد دانشگاهی به مناطق سیل‌زده استان سیستان‌وبلوچستان برای امدادرسانی خبر داد.

احمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ایرانشهر از اعزام دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار کرد: «این گروه اعزامی متشکل از استادان گروه پرستاری و 13 تن از دانشجویان پرستاری، یک پزشک و دو ماما هستند و مقرر شده به مدت یک هفته خدمات پزشکی، آموزشی و بهداشتی رایگان ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی از ارائه خدمات آموزش بهداشت و پیشگیری از بیماری‌های واگیر به مردم مناطق سیل‌زده خبر داد و با اشاره به بازتاب مثبت اعزام گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر به مناطق سیل‌زده بلوچستان گفت: «با وجود اینکه اوضاع مناطق سیل‌زده بهبود پیدا کرده، اما هنور بخشی از سیل‌زدگان در چادر هستند و نیاز به حضور گروه‌های متعدد جهادی دارند.»

اعلام آمادگی واحد ایرانشهر برای اعزام نیروی انسانی بیشتر به مناطق سیل‌زده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر اظهار کرد: «با توجه به مشکلات سیل‌زدگان وظیفه اخلاقی است تا به آنها کمک کنیم، به همین دلیل استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان کمک‌های غیرنقدی خود را تحویل واحد‌های دانشگاهی داده‌اند تا این کمک‌ها به مناطق آسیب‌دیده از سیل در استان سیستان و بلوچستان ارسال شود.»

وی اضافه کرد: «این کمک‌ها شامل اقلام مورد نیاز هموطنان سیل‌زده از قبیل کنسرو، تن‌‌ماهی، آب‌معدنی، پوشاک و ... است، امیدوارم این کمک‌ها در راستای کاهش آلام مردم سیل‌زده مؤثر باشد.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر تصریح کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر همچنین آمادگی دارد تا با اعزام نیروی انسانی بیشتر به سیل‌زدگان امدادرسانی کند.»

انتهای پیام/4078/4117/

کمک دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به سیل زدگان کمک دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به سیل زدگان کمک دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به سیل زدگان

منبع: آنا

کلیدواژه: سیل زده احمد ابراهیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان گفت: دو رشته تحصیلات تکمیلی در این واحد دانشگاهی بر اساس نیاز‌های روز کشورراه اندازی شد. 
محمود حق بجانب افزود: براساس نیاز‌های روز کشور شورای گسترش و آمایش رشته‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایجاد رشته مهندسی کامپیوتر گرایش اینترنت اشیاء در مقطع کارشناسی ارشد و ریاضی گرایش آنالیز در مقطع دکتری را برای قوچان  تصویب کرد.
وی گفت: این واحد دانشگاهی برای اولین بار در سال ۱۴۰۰ میزبان اولین نشست تخصصی اینترنت اشیاء با حضور اساتید دانشگاه‌های داخلی و خارجی بود و هم‌اکنون تنها واحد دانشگاهی در سطح دانشگاه‌های آزاد کشور بوده که این رشته را دارا است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان افزود: قطعاً تأسیس و راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء زمینه‌ساز ورود به انقلاب صنعتی نسل چهارم است و می‌توان امیدوار بود کشورمان در این خصوص دوشادوش سایر کشور‌های توسعه یافته به‌ویژه درزمینه هوشمندسازی حرکت کند.

دیگر خبرها

  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی