Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:33:27 GMT

چند خبر از نمایش‌های جدید آذرنگ، خطیبی و جمال

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۰۵۱۰

چند خبر از نمایش‌های جدید آذرنگ، خطیبی و جمال

نمایش‌هایی از حمیدرضا آذرنگ، اشکان خطیبی، مریم کاظمی و محمدرضا جمال روی صحنه می‌روند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی گروه، «همه دزدها که دزد نیستند» به نویسندگی داریوفو با ترجمه‌ای از جمشید کاویانی و کارگردانی محمد رضا جمال از 1 بهمن ساعت 19:45 در سالن شماره ٢ عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه خواهد رفت و بلیت فروشی این نمایش در سایت تیوال آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «همه دزدها که دزد نیستند» درباره دزدی است که وارد خانه معاون شهردار میشود، در همین حین معاون با جولیا معشوقه پنهانی خودش به خانه می آید و دزد در ساعت پاندولی پنهان می‌شود.

دامون بستاک، اسدالله پورحمزه، حوری کاظمیها، حمیدرضا شباهنگ فرد، سوگل سیدصدر، فاطمه نوروزی، جواد کمانی، محمدعلی امین در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل این نمایش عبارت‌اند از: تهیه کننده: حمید رضا شباهنگ فرد،دستیار کارگردان و برنامه ریز: دامون بستاک، مشاور کارگردان: شیرین سپهراد، مشاور روانشناسی: متین نظری، مدیر اجرایی: محمدحسین سکوت، مدیر تولید: طاهره جمال، منشی صحنه: نازنین فشی، مشاور رسانه و تبلیغات: مریم رودبارانی، هماهنگی: میترا قلعه پور، عکاس پشت صحنه:حمیدرضا طیرانی، عکاسان اجرا: محمدرضا روزی / آرش رضایی/ زهرا شیخ الاسلامی، ساخت ویدئو آرت و تیزر: امیرعباس جعفرپور، آهنگساز: همایون بهی، صداگذار: منصور اصغری، طراح حرکت: محسن موسوی خواه، طراح گریم: فاطمه نوروزی، طراح لباس: حوری کاظمی ها، طراح لباس عروسک: ساحل شعبانی، طراح صحنه: دامون بستاک، طراح نور: فرشاد نصیری، طراح پوستر و لوگوتایپ: سیدمهدی موسوی، گروه همیاران طراحان، اجرای دکور: مهدی محمد علیزادگان، اجرای نور: میرپیمان خوشنویس، اجرای لباس: فائزه طاهری، اجرای گریم: مینو زحمتکشان، اجرای نور: میرپیمان خوشنویس.

***

پردیس تئاتر سپند در بهمن‌ماه میزبان نمایش‌هایی به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ و اشکان خطیبی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی پردیس تئاتر سپند حمیدرضا آذرنگ در بهمن‌ماه نمایش «هتلی‌ها» به نویسندگی ساناز بیان را پس از چهار سال دوباره روی صحنه خواهد برد.

این نمایش پیش‌ از این در سال 94 در تماشاخانه ایرانشهر و در سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر اجرا شده بود.

هتلی‌ها در جشنواره سی و چهارم نامزد دریافت جوایز بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، بهترین نمایشنامه و بهترین کارگردانی شد که موفق به کسب تقدیر بازیگری زن و جایزه برگزیده‌ی بخش نمایشنامه‌نویسی شد.

اشکان خطیبی نیز در بهمن‌ماه دو نمایش را در تماشاخانه سپند به کارگردانی می‌کند.

نمایش «پزشک نازنین» اثر نیل سایمون که پیش از نیز اجرا شده بود، این بار با گروه بازیگران جدید و «نمایش‌های کوتاه چخوف، زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه» اجراهای جدید خطیبی هستند.

بازیگران این نمایش‌ها هنرجویان بازیگری مدرسه بامداد هستند و پریسا بخت آور تهیه‌کنندگی این آثار را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مریم کاظمی اشکان خطیبی حمیدرضا آذرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی عمارت نوفل‌لوشاتو، نمایش «خرده جنایت‌های زن و شوهری» نوشته اریک امانوئل اشمیت، با ترجمه محمود بهفروزی و به کارگردانی پریسا مقدم تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۰ اجرا می‌شود.
بهنام ‌فرزام، امیدعلی ‌رحمانی، پریسا ‌مقدم بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش کرده‌اند.

همچنین کنسرت-نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی از ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می رود که پیش فروش روزهای نخست آن با استقبال مخاطبان روبرو شد.
بهنام شرفی، نیکی مظفری، گل ناز عباسی، بهراد محمدی، روشنک رضایی مهر و بابک صحرایی بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.
همچنین محمدرضا عیوضی و مسعود امامی به عنوان خواننده – بازیگر در این اجرا حضور دارند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش‌ها می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/marg.neskafeh مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند