Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرزایی گفت: اهداف و آرمان های انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به زبان هنر و به بهترین شکل ممکن بیان شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «رضا میرزایی» امروز (25 دی) در نخستین جلسه کارگروه هنر ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر استان مرکزی که به منظور گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه (س) و همچنین شهادت سردار سلیمانی و شهدای سانحه هوایی گفت: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که کشور در شرایط سختی به سر میبرد رسالت ما سنگینتر شده  و می بایست اهداف و آرمانهای انقلاب را با زبان هنر به بهترین شکل بیان کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس حوزه هنری استان مرکزی افزود:هنگامی که انسان در مسیر تکامل قرار میگیرد و به کمال میرسد به مراتب در معرض آزمایشهای سختی قرار میگیرد که این شرایط را امروز در انقلاب میبینیم.

 

وی اضافه کرد: در حالی که انقلاب اسلامی 4دهه را پشت سر گذاشته و مهیای گام دوم شده است اما آزمایشهای سختی را نیز در پیش رو دارد که به لطف خدا و رهبری حکیمانه امام خامنه ای از این گذر عبور خواهیم کرد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی ضرورت آن ایجاب میکند که از امکانات یکدیگر بهره برداری کنیم تا از طریق هنر به نحو مطلوبی بتوانیم به تکریم دهه مبارک فجر بپردازیم .

 

در ادامه این نمایندگان دستگاه های شرکت کننده به ارایه برنامه های فرهنگی و هنری خود پرداخته و نظرات و پیشنهادات خود ر ا در راستای برگزاری هر چه بهتر برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی ارایه دادند.

 

برگزاری نمایشگاههای تجسمی و کتاب در سطح شهر ستانها، برگزاری شب شعر، برگزاری جنگها و کنسرتهای مختلف به منظور ایجاد نشاط ، نمایش آثار برگزیده سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، برگزاری جشنواره موسیقی فجر در گستره استانی، رونمایی از سرود امام مهربانی همراه با تصاویر انقلاب در شهر اراک، برگزاری مسابقات ربات دانشجویی، برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم ، برگزاری جلسه نقد و بررسی فیلمهای سینمایی جشنواره فیلم فجر، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری نمایشگاه آثار تجسمی با موضوع انقلاب، برگزاری مسابقات هنری از طریق فضای مجازی، اعلام فراخوان پنجمین دوره جشنواره شعر طنز و داستان کوتاه، برگزاری جشن ویژه انقلاب و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی از جمله برنامه های این ایام از سوی دستگاه های اجرایی است.

 

همچنین بازدید عموم مردم از موزه ها به صورت رایگان، برگزاری تور اراک گردی، برگزاری مسابقات روزنامه نگاری، تقدیر از فعالان فرهنگی و هنری، تولید ویژه برنامه دهه فجر در دوازده قسمت هر شب در یک شهر استان، برگزاری مسابقه نمایشنامه نویسی، مسابقه شعر و تئاتر دانشجویی، برگزاری نمایشگاه کاریکاتور با همکاری حوزه هنری، اعلام فراخوان جشنواره استانی امام خمینی(ره) در بخشهای ادبی، آوایی، تجسمی و نمایشی، برگزاری اختتامیه جشنواره ره آورد راهیان نور ، برگزاری مسابقه شمیم مهر(داستان کوتاه)، برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه قرآنی،موارد ذیل نیز به صورت کلی به تصویب رسید از دیگر برنامه های هنری دستگاه های اجرایی در این ایام است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد طرح ملی فهما اردبیل رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد ایام دهه فجر استان مرکزی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری مهر، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با درود به روح تابناک همه گلگون کفنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و آرزوی توفیق روز افزون آن نیروی الهی، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

پیام تاریخی و به موقع معمار کبیر انقلاب اسلامی در ۲۹ فروردین ۱۳۵۸ حیات دوباره ای بر کالبد ارتش انقلابی دمید و با حمایت قاطعانه خویش مشت محکمی بر دهان مزدوران داخلی و بدخواهان ایران عزیز کوبید. این درایت و دوراندیشی حکیمانه بنیان گذار جمهوری اسلامی، زمینه ساز نقش مهم ارتش در دوران ۸ سال دفاع مقدس شد و غیور مردان ارتش با شجاعت و ایثارگری مثال‌زدنی خود، نقشی کلیدی در دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور ایفا کردند.

به فرموده رهبر حکیم و فرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) در دفاع مقدس، جوهر ارتش جمهوری اسلامی ایران آشکار شد. ارتش در بخش‌های مختلف، با عناصر گوناگون خود توانست کارهای درخشان و بزرگی را انجام بدهد. اکنون که بیش از ۴ دهه از حیات طیبه انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، ارتش قهرمان با تحولات و پیشرفت‌های اعجاب انگیز در عرصه‌های گوناگون و حوزه‌های مختلف نشان داد که نیرویی انقلابی و ولایتمدار و مقتدر در جهت پیشبرد آرمان‌های این نظام مقدس است.

امروز اقتدار، آمادگی و توانمندی بی نظیر ارتش جمهوری اسلامی خود به قدرتی بازدارنده تبدیل و غیورمردان ارتش دوشادوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در کنار سایر قوای نظامی و انتظامی کشور در جهت تحکیم اقتدار و امنیت این مرز و بوم جان بر کف و گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا، حاضرند تا همچون شیرانی غران در برابر هر تهدیدی از سوی دشمنان این مرز و بوم به میدان آمده و از ارزش‌های این نظام مقدس در هر گوشه‌ای از پهنه‌ی گیتی حراست و صیانت کنند.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با درود به روح تابناک همه گلگون کفنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، توفیق روز افزون آن نیروی الهی را در راستای تحقق حداکثری اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ظهور حضرت بقیة الله الاعظم (عج) از خداوند منان مسئلت می‌نماید.

کد خبر 6079486 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • برنامه‌های حوزه هنری باید زیست بوم محور باشد
  • برگزاری رویداد بهار هنر انقلاب در آذرشهر
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها
  • برگزاری اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب/ هدیه‌ای که تقدیم مردم غزه شد
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • برگزاری نمایشگاه «روایت باران» خلاقیت است/ نشر قرآن با زبان هنر
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است