Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:24:17 GMT

«خانواده‌ آقای چرخشی» به چاپ چهاردهم رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۰۶۲۱

«خانواده‌ آقای چرخشی» به چاپ چهاردهم رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «خانواده‌ آقای چرخشی» نوشته طاهره ایبد و تصویرگری علی نامور به‌تازگی توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ چهاردهم رسیده است.

این‌کتاب، دربرگیرنده داستانی فانتزی و طنز است که برای کودکان بالای ۱۱ سال نوشته شده است. چاپ اول این‌کتاب سال ۱۳۸۳ به بازار نشر عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب در سال ۲۰۰۵ در فهرست کتاب‌های منتخب کتابخانه بین‌المللی مونیخ آلمان قرار گرفت و تا به حال موفقیت‌هایی نیز در جوایز ادبی داشته است. دریافت جایزه از پنجمین دوره کتاب سال شهید غنی‌پور و جایزه ادبی پروین اعتصامی از جمله موفقیت‌های این کتاب هستند.

داستان این‌کتاب از این‌قرار است که پدر خانواده کم‌کم موهایش شروع به ریختن می‌کند و ذره ذره کچل می‌شود. با همه تلاش‌هایی که پدر برای جلوگیری از ریزش موهایش می‌کند، روزی آخرین تار مویش هم می‌افتد و کاملاً تاس می‌شود؛ اما اتفاق عجیب و خوشایندی می‌افتد. بعد از یک دوره خارش شدید که پدر هی دور خودش می‌چرخد و کله‌اش را می‌خاراند، یکهو تبدیل به یک نابغه می‌شود و با هر خارش سر و چرخشی، فکر جدیدی برای اختراعی جدید به ذهنش می‌رسد و ماجراهای خانواده چرخشی از این‌جا شروع می‌شود...

چاپ چهاردهم این‌کتاب با قیمت ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان منتشر شده و در مجموع ۱۴ چاپ آن، ۶۰ هزار و ۵۰۰ نسخه از آن منتشر شده است.

کد خبر 4826693 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طاهره ایبد خبرگزاری مهر سردار سلیمانی قاسم سلیمانی ترجمه میراث فرهنگی گردشگری رایزنی فرهنگی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهادت دونالد ترامپ ادبیات کتاب و کتابخوانی تجدید چاپ مرکز فرهنگی شهر کتاب نشر مرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحینا روایتی از لشکر فاطمیون + فیلم

پخش فیلم" روحینا" مورد توجه خانواده شهدای فاطمیون قرار گرفته است.

این فیلم روایتی از یک مدافع حرم افغانستانی از لشکر فاطمیون است که در بحبوحه حضور تروریست های داعشی، به جمع مدافعان حرم پیوسته و به سوریه رفته است.

در واقع این فیلم گوشه ای از فداکاری های خانواده های شهدای لشکر فاطمیون است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حساسیت فصلی کودکان
  • سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد
  • نامه جالب یک پدر برای خانواده اش درباره استفاده از کولر!
  • وقتی آردا گولر و خانواده اش به والورده و دیاز آموزش رقص می دهند / فیلم
  • از روز جهانی کتاب و حق مولف تا نقش کتاب در سبد خانواده‌ها
  • روحینا روایتی از لشکر فاطمیون + فیلم
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟
  • حمایت خانواده شهدای سمنان از اجرای طرح نور
  • کتاب شعر «من خیالم تخت است» برای بچه‌ها منتشر شد