Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - شهردار اصفهان گفت: باید به گونه‌ای بیندیشیم که امکانات در خدمت تمام شهروندان در همه شهرها قرار بگیرد و با کمک هم مسیری را پیش رویم که هر روز یک گام به سمت بهبودی شهرها برداشته شود.

  به گزارش خبرنگار قدس آنلاین قدرت الله نوروزی  صبح چهارشنبه ۲۵ دی ماه در بیست و هشتمین نشست تخصصی معاونان فنی و عمرانی کلانشهرهای ایران اظهار کرد:  خرسندیم که شهرداری اصفهان امروزمیزبان افرادی است که نقش مهم و تأثیرگذاری در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های عمرانی شهرها دارند وآنان با تلاش و پیگیری شان باعث به حرکت درآمدن چرخه سازندگی، ایجاد شور و نشاط و امید در جامعه شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی تأکید کرد: سیاست شهرداری اصفهان این گونه است که شهر اصفهان فقط اصفهان نیست، اگر این شهر می‌خواهد از چالش‌های کمرشکن نجات پیدا کند باید به فکر شهرهای همسایه نیز باشد، شبکه حمل ونقل ریلی را حمایت و مترو را محدود به اصفهان نکند وما برای داشتن کشوری آباد باید نگاهی به همه شهرداری‌ها داشته باشیم.

شهردار اصفهان اعلام داشت :اکنون که اصفهان در محاصره صنایع سنگین قرار گرفته است باید برای رهایی از آلودگی هوا و ترافیک با تعامل صنایع بزرگی همچون فولاد مبارکه و ذوب آهن به فکر قطارشهری و ایجاد شبکه ریلی مترو باشد و البته درباره این مهم همه شهرها باید اینگونه بیندیشند.

وی با بیان اینکه باید بین شهرها تفاهم نامه هایی امضاء و از مزیت‌های نسبی هم استفاده کنند، تصریح کرد: نمی توان یک جزیره درست کرد و فقط به فکر یک نقطه از کشور بود؛ بلکه در چنین جلساتی که کلانشهرها حضور دارند باید دردهای مشترک شناسایی، مشکلات هر شهر بررسی و امکانات شهرها به کمک هم آیند، هم افزایی ایجاد شود تا در همه جای کشور شاهد شهرهای زیست پذیر باشیم.

نوروزی با تأکید بر عدالت فضایی در شهر گفت: در اصفهان واژه‌ای تحت عنوان «عدالت فضایی» داریم، تا در بخش‌هایی فعالیت‌ها را بیشتر کنیم که کمتر برخوردار هستند زیرا معتقدیم برابری به معنای واقعی، نه شکلی باید اتفاق افتد.

علیرضا نصراصفهانی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان هم بیان داشت :شهرداری اصفهان موفق شده در مسیر اجرای پروژه‌های عمرانی برمشکلات اقتصادی به خوبی گام برداردو اگر اقدامات عمرانی در شهر انجام می‌شود این اقدامات تنها از ناحیه شهرداری‌ها است و دولت به جهت مشکلاتی که داردکمتر قادر است پروژه‌هایی را در شهر اجرا کند .

وی تصریح کرد: امروزه شرایط به گونه‌ای است که اگر در شهرها فعالیت عمرانی شهرداری را جدا کنیم، اوضاع رضایت بخش نیست، این امیدواری مردم متأثر و برگرفته از اقداماتی است که شهرداری‌ها انجام می‌دهند؛ دولت در شرایط و مسیر دیگری قرار گرفته که انتظار بیشتر از آن داشتن، در شرایط فعلی شایسته نیست.

نصر اصفهانی با تأکید بر اینکه امروزه در شهرها به مدیران جسور و فکور نیازمندیم تا با تدبیر و برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها جسارت داشته باشند، گفت: باید پروژه‌های خوبی را در شهرها رقم بزنیم زیرا نیازهای مردم به گونه‌ای رقم خورده که قصور و کوتاهی ما به هردلیلی مورد اقبال مردم قرار نمی‌گیرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرداری شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳

شهردار شهرکرد گفت: پروژه‌های شهرداری براساس بودجه ۱۴۰۳ با اولویت پروژه‌های عمرانی شروع شده است‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدحسین واحدیان در اولین جلسه بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: کارگروه‌های تخصصی برای اجرای پروژه‌ها تشکیل و فعالیت‌های عمرانی براساس بودجه سال‌جاری شروع شده است.

وی افزود: اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها براساس بودجه و درآمدزایی جزو دغدغه‌ها و اجرای پروژه‌ها به صورت عادلانه اولویت مدیریت شهری است.

شهردار شهرکرد با اشاره به بودجه ۱۶ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریالی سال‌جاری بیان کرد :۲۹ درصد بودجه معادل چهار هزار و ۸۶۷ میلیارد ریال مربوط به اعتبارات جاری و ۷۱ درصد آن معادل ۱۱ هزار و ۸۷۲ میلیارد ریال برای اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای است.

واحدیان ادامه داد: تلاش شود در بودجه سال‌جاری هزینه‌های جاری را به حداقل برسانیم و مسائل عمرانی، ترافیکی، تعریض و بازگشایی معابر و مسائل مختلف در حوزه فرهنگی و اجتماعی و سیما و منظر در اولویت قرار دهیم.

وی گفت: درآمدزایی هر سازمان و واحد باید مشخص و به صورت ماهیانه درآمدها بررسی شود.

کد خبر 739855

دیگر خبرها

  • برای تأمین اعتبار با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه ورود کنید
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • پل حافظ تهران جمع می‌شود؟
  • عقب‌نشینی شهرداری تهران برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران
  • مدت بازگشایی آب در زاینده‌رود ۱۲ روز است/ قرار نیست توسعه صنایع آب‌بر را داشته باشیم
  • پل حافظ در تهران ماندنی شد
  • تعالی مدیریت شهری در سایه همدلی و تعامل / تلاش شهرداری شیراز برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردمی»
  • برای هر شهروند قمی ۹۵ میلیون ریال هزینه می‌شود