Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت کل نیروهای امنیت داخلی لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، در درگیری‌های دیشب بیروت در خیابان «الحمرا» بیش از چهل نیروی امنیتی زخمی و حدود شصت آشوبگر بازداشت شدند.

اخبار بین الملل- بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، «سعد الحریری» نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور لبنان در واکنش به اتفاقات دیشب اعلام کرد: هجمه‌ای که دیشب در خیابان الحمرا دیده شد، تحت هیچ عنوانی قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌خواهیم این هجمه را به انقلاب مردم و خشم آنها از بانک‌ها تحمیل کنم اما این موضوع لکه سیاهی بر پیشانی کسانی خواهد بود که سعی در توجیه و پوشش این هجمه دارند.

الحریری ادامه داد، این هجمه مرتبط با حمله‌ای است که بیروت و نقش آن به عنوان پایتخت و یک مرکز اقتصادی مربوط به رزق لبنانی‌ها را هدف گرفته است.

نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور سپس گفت: اگر قرار به شکستن بازارها و محله‌ها مانند اتفاقات خیابان الحمرا یا مرکز بیروت است من در جایگاه سیاسی، دولتی و پارلمانی نخواهم پذیرفت که شاهد دروغین بر مأموریت‌های مشکوک باشم،مأموریت‌هایی که تمام کشور را به سمت ویرانی بکشد.

سعد الحریری در ادامه تأکید کرد، دولت پیشبرد امور به هیچ وجه پوششی برای اقدامات مردود ایجاد نخواهد کرد، دستگاه قضا باید با عاملان این موضوعات برخورد کند همانطور که ارتش نیز باید به مسؤولیت‌های خود در قبال قانون‌شکنان عمل نماید.

 دیشب (سه شنبه شب) تعدادی از معترضان لبنانی در برابر بانک مرکزی این کشور دست به تظاهرات زدند و شیشه‌ای آن را شکستند.

در همین راستا، برخی رسانه‌های لبنانی از جمله شبکه «ام تی وی» مدعی شدند، معترضان در برابر بانک مرکزی وابسته به دو گانه شیعی «حزب‌الله و امل» بوده‌اند.

پس از این موضوع، دفاتر رسانه‌ای امل و حزب‌الله در دو بیانیه جداگانه این اتهامات را رد کردند.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اخبار بین الملل الحریری حزب الله لبنان حریری سعد الحریری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین عبدی: چند ماه را از دست دادیم اما شبانه‌روز کار می‌کنیم

حسین عبدی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال نوجوانان که کاندیدای عنوان بهترین مربی سال ورزش ایران بود، در مورد سپرده شدن هدایت تیم ملی جوانان به خود گفت: چند ماه زمان را از دست دادیم اما شبانه‌روز کار می کنیم تا نسل خوبی به فوتبال ایران معرفی کنیم.

دریافت 16 MB

     

دیگر خبرها

  • حسین عبدی: چند ماه را از دست دادیم اما شبانه‌روز کار می‌کنیم
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • بارش شبانه و کم سابقه باران در یزد | شدت بارش‌ها را ببینید
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • ببینید | لحظاتی از صاعقه‌های شدید دیشب در ایلام که باعث قطع برق شد
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب