Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در دومین روز سفر خود به سیستان و بلوچستان از روستا‌های سیل‌زده چابهار و کنارک بازدید و با مردم این مناطق دیدار و گفتگو کرد. تاریخ انتشار: 17:22 - 25 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۳۰۲

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مخبر که از عصر دیروز وارد چابهار شده، بلافاصله پس از رسیدن با حضور در برخی روستا‌های آسیب‌دیده از نحوه امدادرسانی نیرو‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی امروز نیز ضمن بازدید از روستا‌های سیل‌زده شهرستان چابهار از جمله دشتیاری و عورکی و گفتگو با مردم آسیب‌دیده این مناطق در جمع خبرنگاران گفت: ۱۴۰ میلیارد تومان برای امداد، جبران خسارات و ایجاد اشتغال در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان اختصاص دادیم.

وی افزود: در وهله اول تمام امکانات ستاد اجرایی فرمان امام از لحظه وقوع سیل بر امدادرسانی به مردم و تخلیه منازل آن‌ها از سیلاب بسیج شده و تا فردا تعداد اکیپ‌های جهادی ما به ۵۰ اکیپ می‌رسد، محموله‌های دارویی، غذایی و اقلام ضروری ستاد اجرایی هم همچنان در حال توزیع در ۹ نقطه آسیب‌دیده استان است.

مخبر با اعلام حضور دو کاروان سلامت متشکل از پزشکان جهادی ستاد اجرایی در مناطق سیل‌زده گفت: هم‌اکنون ۲ کاروان سلامت احسان برای ارائه خدمات تخصصی پزشکی و درمانی در سیستان و بلوچستان حضور دارند.

مخبر با اشاره به برنامه‌های ستاد برای هفته‌های آینده گفت: با توجه به اینکه اغلب مردم این مناطق خانه و دام و شغل خود را از دست داده‌اند، ما تصمیم گرفتیم پس از عادی شدن وضعیت زندگی مردم و تخلیه خانه‌ها و زمین‌ها از سیلاب، اقدام به اهدای دام سبک و بسته‌های لوازم‌خانگی به مردم آسیب‌دیده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۳ هزار طرح اشتغال‌زایی را هم به‌زودی در این مناطق اجرا می‌کنیم تا گرفتاری مردم مرتفع شود.

مخبر تأکید کرد: تا آخرین لحظه رفع مشکلات مردم و عادی شدن وضعیت زندگی، نیرو‌های امدادی و جهادی ستاد اجرایی در کنار سیل‌زده‌ها خواهند ماند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد مخبر ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی، ناصر فخرموحدی در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری خراسان‌شمالی افزود: این فرصت‌های شغلی با پرداخت تسهیلات در قالب تبصره ۱۸، تبصره ۱۶ و مشاغل خانگی در استان ایجاد شده است.
وی گفت: نظارت بر نحوه اجرای طرح‌ها و هزینه کرد تسهیلات پرداخت شده، بسیار حائز اهمیت است به گونه‌ای که شیوه نامه نظارت بر عملکرد طرح‌ها صادر شده است تا مورد رصد قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی بر راستی آزمایی طرح‌های اشتغال نیز تاکید و اضافه کرد: ایجاد شغل باید بتواند به معیشت و درآمد شهروندان کمک کند.
فخرموحدی با اشاره به اینکه بانک‌ها محدودیت‌های پرداخت تسهیلات را اعلام کنند، گفت: بانک‌ها باید موانع و محدودیت‌های موجود برای عدم پرداخت تسهیلات شناسایی و به شکل مکتوب اعلام کنند تا مراتب به شبکه بانکی اطلاع‌رسانی شود.
وی با بیان اینکه مشکلات بسیاری از واحد‌های تولیدی تنها مشکلات مالی نیست، خاطرنشان کرد: بسیاری از این واحد‌ها مشکلات مدیریتی و حقوقی نیز دارند که رفع موانع و فعال سازی مجدد آنها در سال جاری به صورت جدی دنبال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از سیل جنوب | اینجا هنوز در محاصره آب است
  • طرح ایجاد آزمایشگاه‌های سلامت در مناطق صعب‌العبور کشور امسال اجرایی می‌شود
  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی سیل به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیل‌زده صعب‌العبور بلوچستان+ فیلم
  • بازدید میدانی وزیر کشور از نحوه امدادرسانی در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • سیستان و بلوچستان متعهد به ایجاد شغل برای بیش از ۴۱ هزار نفر شد
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه