Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: تربیت جوان در تراز انقلاب اسلامی در دستور کار کانون‌های فرهنگی مساجد باشد. ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی بعدازظهر امروز در نشست تشریح رویداد ملی فهما و گزارش عملکرد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان اظهار داشت: مساجد یکی از اثرگذارترین اماکن تربیت نیروهای جوان تراز انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: مساجد باید به رسالت جذب و تربیت اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوان در تراز انقلاب اسلامی به‌خوبی عمل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اظهار داشت: راه‌اندازی سامانه‌های بچه‌های مساجد در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بسیار مهم، اثرگذار و پرکاربرد است.

آیت‌الله شاهچراغی با تأکید بر اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید در سراسر کشور با یکدیگر ارتباط برقرار کنند گفت: ارتباط، تعامل و انتقال تجربیات کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور ازجمله مزایای راه‌اندازی سامانه بچه‌های مساجد است.

 استفاده از دانش روز رویکرد جدید کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان استفاده از تکنولوژی و دانش روز را رویکرد جدید کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد عنوان کرد.

رحیم‌پور ازغدی: اگر به جوان انقلابی در مدیریت کشور بها ندهیم از عدالت دور می‌شویمفارس| شهدای بسیجی به عنوان شاخص جوان انقلابی به دانش‌آموزان معرفی شوند

حجت‌الاسلام سید علی موسوی عنوان کرد: کشف و پرورش و به‌کارگیری خلاقیت‌های فرهنگی هنری بچه‌های مسجد با امکان رصد، پایش و ارزیابی اطلاعات از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی سامانه‌ای با عنوان «زیست‌بوم مجازی بچه‌های مسجد» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

وی افزود: در این سامانه فعالیت‌ها و عملکرد کانون‌های فرهنگی و هنری مسجد سراسر کشور با استفاده از فضای مجازی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/363/ ت

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در سفر به خوزستان ، به صدور مصوبه آتش‌بس غزه اشاره و تصریح کرد: ظالمان جهان به مردم مظلوم غزه رحم نمی‌کنند و این نشان‌دهنده روح درندگی نظام استکبار جهانی است و باید برای مردم مسلمان جهان درس عبرت باشد.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی متحد شده تا مردم مسلمان غزه و فلسطین را به شهادت برساند، زندگیشان را به تاراج ببرند و آنها را آواره کند؛ شرایط در حال حاضر به گونه‌ای است که مردم غزه برای تهیه نیاز‌های اولیه غذایی و درمانی نیز در مضیقه هستند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به وضعیت اسف بار و پیچیده غزه اشاره و خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در تلاش است تک‌تک کشور‌های اسلامی را خوار و ذلیل کند تا نامی از اسلام باقی نماند.

حجت الاسلام خسروپناه اظهارکرد: همانگونه که اروپایی‌ها برای حفظ خود اتحادیه‌ای تشکیل دادند و کشور‌های اسلامی نیز باید این اقدام را انجام دهند و از امنیت و منافع کشور‌های اسلامی دفاع کنند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مهمترین برنامه این شورا را آموزش و پرورش و رسیدگی به مشکلات تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: بخش قابل توجهی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی مربوط به این حوزه است و توجه ویژه‌ای به دانشگاه فرهنگیان و جذب هیات علمی این دانشگاه شده است.

حجت الاسلام خسروپناه افزود: هیات اجرایی جذب مستقلی برای دانشگاه فرهنگیان تعریف شده و مصوبات مهمی در حوزه‌های کنکور توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ارایه شده که امسال اجرا می‌شوند.

وی با اشاره به مشکلات فرهنگی کشور گفت: مشکل جدی ما در اجرا کردن مصوبات است، زیرا برخی از آنها یا اجرا نمی‌شود و یا به درستی به مرحله عمل نمی‌رسد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: در واقع حلقه‌های میانی بین سیاست، قانون و مرحله اجرا به خوبی انجام نمی‌شود و این حلقه‌ها باید قوانین را به درستی تنظیم و مشارکت حداکثری مردمی را تضمین کنند.

وی ادامه داد: هر دستگاه حاکمیتی به نیرو‌ها دستوراتی می‌دهد ولی به تنهایی جوابگو نیست، باید این مدل حکمرانی سلسه مراتب هرمی را به مردمی با مشارکت حداکثری از سیاست‌گذاری تا تصدی‌گری تبدیل کرد که شرط آن پیگیری است.

حجت الاسلام خسروپناه بر ضرورت پیگیری مصوبات ابلاغ شده تا حصول نتیجه تاکید و بیان کرد: نباید به ابلاغ و نامه‌نگاری بسنده کرد، هرچه درحوزه فرهنگ بیشتر پیگیری شود نتایج بهتری حاصل می‌شود.

وی به نامگذاری شعار امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی اشاره کرد و گفت: مشارکت مردمی فقط در حوزه تولید نیست بلکه در تولید علم و فرهنگ نیز باید با مشارکت مردم جهش ایجاد کرد.

دیگر خبرها

  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • ضرورت تشکیل اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان
  • امیدآفرینی به نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است
  • تولیت آستان قدس رضوی: حضور کمرنگ نوجوانان و جوانان در مساجد از دغدغه‌های دلسوزان کشور است
  • مساجد سنگرهای دفاع از اعتقادات دینی مردم هستند