Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@14:17:18 GMT

از رضا عسگری فرماندار زنجان تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۱۵۴۹

از رضا عسگری فرماندار زنجان تجلیل شد

فتح الله حقیقی در جلسه تقدیر از شوراهای برتر آموزش و پرورش که زینی وند معاون وزیر آموزش و پرورش نیز حضور داشت، با اشاره به رتبه های کنکور دانش آموزان زنجانی افزود: رتبه کنکور در استان زنجان از 24 به 16 کاهش یافته است که البته ما به این جایگاه نیز راضی نیستیم و برنامه هایی با آموزش و پرورش برای بهبود نتایج سال آینده دانش آموزان در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ استاندار زنجان، دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان را که از مقطع کارشناسی تا دکترا دانشجو جذب می کند، یکی از مراکز مهم علمی کشور دانست و تأکید کرد: در زمینه آی تی نیز جوانان زنجانی ظرفیت بسیار بالایی دارند و همه اینها بیانگر آن است که استان زنجان در زمینه های علمی و فرهنگی صاحب سبک و جایگاه است.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان همچنین با قدردانی از تلاش و همت معلمان در راه تعلیم وتربیت دانش آموزان افزود: مدیران استان نیز به دانش آموزان و جوانان اهمیت می دهند بطوریکه یک درصد اعتبارات تملک دارایی و بیست و هفت صدم درصد ارزش افزوده بطور کامل به امور ورزش و جوانان اختصاص می یابد.
استاندار زنجان معتقد است بواسطه تربیت صحیح خانواده ها و آموزش معلمان است که استان زنجان پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریا دل لقب گرفته است و مردم این استان مردمانی مهربان و لایق خدمت بیش از پیش هستند.

در پایان این مراسم از رضا عسگری فرماندار زنجان به عنوان فعال شورای آموزش و پرورش شهرستان و برخی مدیران استان تجلیل شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مراسم تجلیل معاون وزیر آموزش و پرورش فرماندار زنجان زینی وند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد و تا ۵ سال آینده، ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود و تعداد دانش آموزان در رشته‌های مهارتی در هنرستان به نیمی از دانش آموزان کل کشور می‌رسد. این عدد الان ۳۹ درصد است.

وی افزود: بر این اساس تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته می‌شود و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می‌شوند و تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.

صحرایی ادامه داد: به هنرستان‌های جوار صنعت تسهیلات داده می‌شود و هنرستان‌های تیزهوشان راه‌اندازی می‌شود و وزارتخانه‌های تعاون، نفت، صمت، گردشگری، راه، بهداشت، ورزش، محیط زیست و کشور مکلف به ایجاد حداقل ۵ هنرستان شدند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: موضوع تغییر تقویم آموزشی در قالب طرح در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شده و در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری