Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسخه الکترونیکی کتاب «مؤلفه‌های قدرت معنوی» در حاشیه نشست صمیمی اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی با فرمانده سپاه امام رضا(ع) رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، صبح امروز در حاشیه نشست صمیمی اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی با سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) از کتاب الکترونیک «مؤلفه‌های قدرت معنوی» که توسط خبرگزاری فارس خراسان رضوی تهیه و تولید شده‌ است، رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) درباره قدرت معنوی گفت: دشمن می‌خواهد ما را به سمت معادلات مادی سوق دهد تا فقط بر اساس معادلات مادی عمل کنیم، اما باید عکس خواسته دشمن باشیم، قدرت معنوی یکی از ویژگی‌هایی است که نباید در معادلات خود از آن غافل شویم.

مدیر خبرگزاری فارس خراسان رضوی درباره این اثر گفت: در این مجموعه الکترونیک یادداشت‌هایی با موضوع «قدرت معنوی» از مسؤولان، فعالان و دغدغه‌مندان حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای خراسان رضوی گردآوری و منتشر شده است.

سیدناصر نعمتی ادامه داد: مؤلفه‌ها، ویژگی‌ها و شاخص‌های قدرت معنوی موضوع یادداشت‌هایی است که در این مجموعه گردآوری شده و سعی شده الگوی انقلاب اسلامی مبتنی براین موضوع تبیین شود.

با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع)، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی و معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) و جمعی از نمایندگان اصحاب هنر، فرهنگ و رسانه استان از نسخه الکترونیکی کتاب «مؤلفه‌های قدرت معنوی» رونمایی شد. 

این مجموعه الکترونیک شامل ۳۳ یادداشت از چهره‌ها و شخصیت‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی خراسان رضوی است که در قالب ۹۰ صفحه منتشر شده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۸

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه امام رضا ع اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی خبرگزاری فارس خراسان رضوی قدرت معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نسخ خطی آثار سعدی در موزه بزرگ خراسان

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، احسان زهره‌وندی، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در حاشیه رونمایی از ۲ نسخه خطی کلیات گلستان سعدی و یک رقعه خطی متعلق به دوره تیموری، اظهارکرد: این مراسم با توجه به وجود نسخ خطی نفیس در گنجینه موزه بزرگ خراسان و به مناسبت روز بزرگداشت «ابومحمد مشرف‌الدین مصلح بن‌عبدالله بن‌مشرف» متخلص به سعدی، شاعر و نویسنده پارسی‌گوی ایرانی برگزار شد.

زهره وندی ادامه داد:یکی از اولویت‌های کاری معاونت میراث فرهنگی خراسان رضوی تبیین و معرفی مشاهیر ادبی ایران است که از اسفند سال گذشته با برنامه (بزرگداشت نظامی) شروع و در سال‌جاری نیز ادامه خواهد داشت و طبق تقویم فرهنگی اقدام به برپایی نمایشگاه‌های مشاهیر فرهنگی و هنری براساس آثار موجود در خراسان رضوی می‌کند.

وی بیان کرد: در این مراسم ۲ نسخه خطی نفیس سعدی از کلیات گلستان و یک رقعه متعلق به دوره تیموری رونمایی شده است.

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: یکی از نسخه ها شامل غزلیات سعدی به ضمیمه غزلیات قاسم انوار و بخشی از دیوان حافظ است که با خط نستعلیق ۱۴ سطری نوشته شده و تاریخ تحریر آن مربوط به دوره تیموری و قرن ۱۰ هجری قمری است.

زهره وندی ادامه داد: نسخه دیگر کلیات سعدی شامل گلستان، بوستان و دیوان اشعار بوده که با خط نستعلیق تحریر شده است.

شایان ذکر است، نسخه های خطی سعدی از سوم تا نهم اردیبهشت ماه در موزه بزرگ خراسان واقع در بوستان کوهسنگی مشهد از ساعت ۹ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان به هنر، شعر و ادبیات فارسی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898203

دیگر خبرها

  • رونمایی از نسخه‌های خطی آثار سعدی در موزه بزرگ خراسان
  • نسخه‌های خطی آثار سعدی در موزه بزرگ خراسان رونمایی شد
  • رونمایی از نسخ خطی آثار سعدی در موزه بزرگ خراسان
  • رونمایی از دست‌افزارهای سنگی نویافته کشف رود
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • رونمایی از دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری اتباع
  • سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند