Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:27:38 GMT

فریم مشترک؛ آه و سر در گریبان از المپیکی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۱۸۹۳

بازیکنان تیم المپیک ایران در سومین دیدار خود در مسیر انتخابی علیرغم پیروزی از صعود بازماندند.

به گزارش "ورزش سه"، شکست برابر کره جنوبی، کار شاگردان حمید استیلی برای عبور از مرحله گروهی را سخت کرد و در نهایت نیز علیرغم پیروزی برابر چین و دستیابی به چهارمین امتیاز در این مرحله، آنها از صعود بازماندند.

 

شاگردان حمید استیلی که پیش از حضور در این رقابت‌ها و بعد از اعلام حریفان مشخص بود کار سختی برای صعود پیش رو خواهند داشت، علیرغم نمایش مناسبی که از خود برای متوقف کردن ازبکستان به عنوان قهرمان دوره قبلی و عملکرد مثبت برابر کره جنوبی خصوصا در نیمه دوم تقابل با حریف قاطع این گروه، در نهایت با پیروزی مقابل چین به کار پایان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال ازبکستان که پیروزی مناسبی در دیدار دوم خود برابر چین کسب کرده بود، با تفاضل گل بهتر راهی مرحله بعدی شد.

 

فریم‌های پایانی این دیدار برای فوتبالدوستان ایرانی کاملا تکراری بود؛ فریم‌هایی که در چند دوره قبلی هم با همین حرکت "آه، حسرت" همراه بود. شاگردان حمید استیلی در نهایت خیلی زود به کار خود در مسیر صعود و برآورده کردن رویاها خاتمه دادند تا حسرت برای فوتبالدوستان 48 ساله شود.

 

 

 

 

 

 

 

تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087849

دیگر خبرها

  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا