Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@06:20:54 GMT

کتابخانه عمومی در طالقان راه اندازی شود

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۲۰۸۳

کتابخانه عمومی در طالقان راه اندازی شود

نور محمد فردی روز پنجشنبه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی البرز افزود: طالقان تنها شهرستان در البرز به شمار می رود که با وجود ظرفیت های فرهنگی فاقد کتابخانه عمومی است.

وی برنامه ریزی برای تقویت فرهنگ مطالعه را امری ضروری خواند و ادامه داد: برای اجرای این سیاست از سازمان های مردم نهاد و بخش خصوصی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردی  با اشاره به پیگیری مشکلات حقوقی  مالکیت زمین کتابخانه های عمومی دکتر معین گفت: این موضوع از طریق بنیاد مستضعفان پیگیری موضوع و  با واگذاری یک هزار متر زمین موافقت شده است.

دراین نشست پیگیری رفع موانع واگذاری زمین کتابخانه عمومی مهر شهر، وضعیت کاربری زمین واقع در کمالشهر برای ساخت کتابخانه عمومی با توجه به اعتبارات پیش بینی شده از اعتبارات بازآفرینی و جذب اعتبار مورد نیاز برای ساخت پروژه کتابخانه عمومی در ماهدشت پیگیری شد.

استان البرز ۴۷ کتابخانه نهادی و ۲۳ کتابخانه مشارکتی دارد و از سال ۱۳۹۰ پیگیری های زیادی برای ساخت کتابخانه مرکزی در آن انجام شده است.

کتابخانه های استان البرز با داشتن یک میلیون ۳۰۰ هزار نسخه کتاب، ۹۶ هزار و ۲۰۰ نفر عضو دارند.

برچسب‌ها کتاب کتابخانه استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کتاب کتابخانه استان البرز کتاب کتابخانه استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز

 ساسان کیانپور روابط عمومی اورژانس خوزستان گفت: حمله به همکاران عملیاتی اورژانس آقایان ذاکرزاده و سبزواری در حین انجام اقدامات اورژانسی برای بیمار مشکوک به سکته قلبی در منطقه مهدیس صورت گرفت که متأسفانه علاوه بر شکستن شیشه ها و ضربه به ستون آمبولانس، همسر بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

او می‌گوید: پیگیری و رسیدگی به این حادثه از بدو آن با مراجعه مراجع انتظامی و قضایی نه تنها به عنوان یک وظیفه حرفه‌ای بلکه به عنوان یک وظیفه انسانی در حال پیگیری می باشد.

روابط عمومی اورژانس خوزستان گفت: از همه کارکنان و همکاران ما که در شرایط دشوار خدمات ارائه می‌دهند، تقدیر و تشکر می‌کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • کانون علمی آرد و نان در البرز راه اندازی می‌شود
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج