Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: بیش از چهار هزار متر شبکه فشار متوسط فیدر اعلا در منطقه جنوب سمنان اصلاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان، فرماندار شهرستان سمنان و جمعی از مسؤولان از پروژه اصلاح و بهسازی شبکه ۲۰ کیلوولت فشار متوسط منطقه جنوب سمنان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در بازدید مسؤولان از نحوه عملکرد همکاران عملیاتی در اجرای رزمایش خدمت متعالی گفت: با تجمیع کلیه نیروهای عملیاتی و پشتیبانی سطح شرکت، بهسازی و بازسازی حجم وسیعی از شبکه و تأسیسات توزیع برق در نقاط مختلف استان انجام می‌شود.

سیدمحمد موسوی‌زاده اظهار داشت: با شناسایی شبکه فرسوده، قدیمی و عارضه دار، سناریوی طرح آماده و در زمان مقرر، با بسیج امکانات و سیمبان‌های برق‌کار، ظرف کوتاه‌ترین مدت‌زمان ممکن، خطوط برق‌رسانی و تجهیزات معیوب بهسازی شده و افزایش بهره‌وری و کارایی و رضایت‌مندی مشترکان، ازجمله اهداف اجرای این رزمایش‌ها محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح جهادی ضربتی، بیش از چهار هزار متر شبکه فشار متوسط فیدر اعلا در منطقه جنوب سمنان اصلاح شده و 69 نفر نیروی اجـرایی، اقدامات پیش‌بینی‌شده را به انجام می‌رسانند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان برق پدافند غیرعامل عملکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناترازی‌های مالی، منشا اصلی ناترازی برق در کشور

     به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون بازار برق شرکت مدیریت شبکه برق ایران امروز در نشست «فرآیند اصلاح ساز و کار‌های مالی صنعت برق» در مشهد گفت :‌ با اصلاح فرآیند‌های مالی، جریان نقدینگی در صنعت برق رشد محسوس می یابد و چالش‌های موجود در تولید و مصرف برطرف خواهد شد.   حمیدرضا باقری بیان کرد: با اصلاح فرآیند ساز و کار‌های مالی در صنعت برق و با توجه به اصلاح نرخ ترانزیت توزیع و انتقال، درصدی از وصول مطالبات قبوض برق به حساب جاری شرکت‌های توزیع واریز می‌شود تا هزینه‌های جاری آنها را پوشش دهد.   معاون بازار برق ایران ادامه داد: بقیه وصول مطالبات از قبوض، بعد از پرداخت حقوق و عوارض دولتی و مالیات بر ارزش افزوده به حساب‌های وکالتی آنها جهت خرید برق واریز می‌شود تا برق مورد نیاز مشترکین در درجه اول از بورس انرژی خریداری شود، در غیر این صورت باید با قیمت‌های بازار برق از مدیریت شبکه خرید کرده و به طور هفتگی مطالبات نیروگاه‌ها تسویه شود.   وی گفت: امسال مشترکین صنعتی۲ درصد و مشترکین اداری نیز باید دستکم پنج درصد از انرژی مورد نیاز خود را از تابلوی سبز بورس انرژی خریداری کنند، در غیر این صورت باید نسبت به ساخت سامانه خورشیدی اقدام نمایند.   باقری اظهار کرد: در صورت نخریدین انرژی از بورس یا تامین نشدن برق از محل انرژی‌های تجدیدپذیر، هزینه‌های خرید انرژی با توجه به نرخ تابلو سبز در صورت حساب ایشان منظور خواهد شد.   نشست فرآیند اصلاح ساز و کار‌های مالی صنعت برق با حضور مدیران و کارشناسان دفاتر بازار برق، فروش و خدمات مشترکین و امور مالی شرکت‌های برق استان‌های خراسان و اعضای کمیسیون بازار برق کشور در محل ستاد شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل افت فشار شبکه آبرسانی شهرک رضوان بندر امام خمینی
  • ناترازی‌های مالی، منشا اصلی ناترازی برق در کشور
  • منشاء ناترازی برق در کشور ناترازی‌های مالی است
  • نصب پمپ و مخزن برای طبقات فوقانی الزامی است
  • اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری
  • فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز
  • آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز
  • ۶۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار سمنان ویژه ماه رمضان در حال توزیع است
  • اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهرستان میبد + عکس
  • اصلاح روشنایی و آسفالت مسیرهای پرتردد مسافران نوروزی در سمنان