Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور ‌از حضور ۳ هزار گروه جهادی در سیستان و بلوچستان خبر داد. ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار یعقوب سلیمانی عصر امروز در آئین اختتامیه نخستین جشنواره ره‌آورد سرزمین نور اظهار داشت: کرمان استان ولایت‌مداری است و نمونه بارز ولایت‌مداری کرمان وجود شهید حاج قاسم سلیمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این روزها خیلی راجع به حاج قاسم گفته شده است اما مطالب زیادی وجود دارد که با گذشت زمان مشخص می‌شود گفت: حاج قاسم سراسر درس و یک الگوی کامل برای ما در همه زمینه‌هاست.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با عنوان اینکه خداوند توفیق خادمی شهدا را به خادمان راهیان نور داده و باید قدردان این توفیق باشیم افزود: یاد و تکریم شهدا برکات زیادی دارد و ما را تطهیر می‌کند.

وی با ابراز اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرماید با یاد شهدا سه کار انجام می‌دهیم گفت: اول شخص مجاهد تکریم می‌شود، دوم اصل جهاد تکریم می‌شود و سوم افراد دیگری را تشویق به جهاد در راه خدا می‌کنید که بسیار ارزشمند است.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور: توطئه‌های فرهنگی دشمن با اعزام راهیان نور خنثی می‌شودعزاداری خانواده‌های شهدای فاطمیون در سوگ حاج قاسم ‌به روایت تصویر‌فرمانده یگان فاطمیون: حاج قاسم در آخرین دیدار برنامه مدون 5 ساله تیپ فاطمیون را دادند‌

سردار سلیمانی با بیان اینکه امام(ره) فرمودند شهادت رمز پیروزی است و ملتی که شهادت را آرزو می‌کند همیشه پیروز است افزود: خون شهدای ما در امتداد خون پاک شهدای کربلا ریخته شده است.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور راه‌اندازی شد تا یاد و نام شهدا زنده بماند بیان کرد:  راهیان نور به ما درس ایثار، شهادت و ولایت می‌دهد و روحیه استکبارستیزی را یادآور می‌شود.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه حضرت آقا فرمود راهیان نور فناوری جدید استفاده از گنج دفاع مقدس است گفت: راهیان نور بهترین روش برای آشنایی با سبک زندگی رزمندگی شهدا است.

وی با تاکید بر اینکه با راهیان نور در مقابل تهاجم فرهنگی کشور پیروز شدیم افزود: انتشار فرهنگ جهاد و مقاومت و نترسیدن از دشمن با راهیان نور محقق می‌شود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نیازمند استفاده از ویژگی‌های شهدا برای تداوم راه خود است عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که یادآوری آن انسان را تکان می‌دهد و دل ما را می‌لرزاند.

وی با عنوان اینکه 41 سال مجاهدت و مقابله با دشمن در عرصه‌های مختلف توسط یک سرباز کار کمی نیست و دشمن از نام حاج قاسم هراسان بود گفت: دشمن نمی‌خواهد تفکر حاج قاسم در دنیا توسعه پیدا کند.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه ما باید راه و سیره حاج قاسم و روحیه استکبارستیزی او را در دنیا گسترش دهیم افزود: حاج قاسم چکار کرده بود که دل‌های مردم را این گونه تسخیر کرد و این همه انسان برای مراسم تشییع او شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم پرورش یافته مکتب شهدا و همرزمان شهیدش بود گفت: یکی از بسترهایی که می‌تواند ویژگی‌های شهدا را توسعه بدهد استفاده از زبان هنر است و حضرت زینب(س) در کمال هنرمندی واقعه عاشورا را بیان کرد و امروز بعد از گذشت 1400 سال هنوز عاشورا زنده است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه از روی احساس صحبت نمی‌کنم اما در دوران دفاع مقدس وقایعی را شاهد بودیم که هر کدامشان در طول تاریخ بی‌نظیر است افزود: برای ابلاغ پیام نیازمند ابزار لازم هستیم تا شانس نفوذ و گسترش را افزایش بدهیم.

وی با عنوان اینکه قریب سه هزار گروه جهادی در سیل سیستان و بلوچستان حضور یافته است اما انعکاس آن وجود نداشت گفت: اگر اخبار این گروه‌ها منتشر شود قطعا باعث ترغیب و تشویق سایر افراد برای خدمت‌رسانی می‌شود.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه آمریکا به دنیال ایجاد حیات خلوتی در ایران است تا منافع خود را داشته باشد و باید هوشیار باشیم افزود: هنر ما مقاومت است و تسلیم و سازش هیچ مشکلی از کشور حل نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم برای همیشه تاریخ در قلب‌ها ماندگار شد چرا که استکبارستیز و ولایتمدار بود گفت: مقام معظم رهبری در 16 اسفند سال 95 فرمودند در زمینه‌های مختلف نیازمند فرهنگ دفاع مقدس هستیم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه دفاع مقدس یک تابلوی زیبا و مقدس است که هر چه به آن نزدیک‌تر شویم زیبایی‌های آن را بیشتر درک می‌کنیم افزود: جشنواره ره‌آورد سرزمین نور جشنواره‌ای برای مستند کردن آثار دفاع مقدس است.

وی با عنوان اینکه بیش از 36 هزار اثر در شانزدهمین جشنواره ملی آن در سال گذشته جمع‌آوری شد گفت: جشنواره‌های استانی ره‌آورد سرزمین نور در کشور در حال برگزاری است و با این اقدام جمع‌آوری آثار سه برابر شهداست.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه تا پیرو راه شهدا هستیم هیچ موشکی از دشمن بر ما اثرگذار نیست افزود: شهدا با اخلاص در جبهه‌ها حضور یافتند و امروز ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سردار قاسم سلیمانی شهدای دفاع مقدس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی شهدای دفاع مقدس استان کرمان سردار قاسم سلیمانی شهدای دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی نوروزی با بیش از ۹۰ دانشجو + تصاویر

دبیر قرارگاه جهادی نوروزی بسیج دانشجویی خراسان‌شمالی گفت: اردوی جهادی در منطقه غلامان شهرستان رازوجرگلان از ششم تا شانزدهم فروردین با حضور بیش از ۹۰ نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان استان در حال برگزاری است.

پویا حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: اردوی جهادی به همت دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان از ششم تا شانزدهم فروردین در منطقه غلامان شهرستان رازوجرگلان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه هشت دانش‌آموز پسر، ۷۰ دانشجوی آقا و ۱۵ دانشجوی خانم در این اردوی جهادی شرکت کرده‌اند، افزود: فعالیت دانشجویان در این اردو فرهنگی، عمرانی، تربیتی و رسانه بوده و برنامه‌های فرهنگی اردو شامل برگزاری کلاس‌های قرآن، زبان‌های خارجه و معارف برای مردم است.

دبیر قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی خراسان‌شمالی گفت: برگزاری کلاس‌های تشکیلاتی، ازدواج توحیدی و جریان‌شناسی تاریخی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته توسط مسؤلان اردو برای جهادگران است.

کد خبر 739841

دیگر خبرها

  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • برگزاری کمپ ۳ روزه تکواندو در زاهدان با حضور سرمربیان تیم ملی
  • اردوی جهادی نوروزی با بیش از ۹۰ دانشجو + تصاویر
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • شعار سال در اردستان محقق شود/ لزوم تشکیل قرارگاه
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • کاهش ۴۸ درصدی موارد فوتی حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند
  • برگزاری اردو‌های نذرشفا در مشهد الرضا
  • نوروز امسال راهیان نور تعطیل نیست!