Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، میثم سخنور عصر امروز در نشست ستاد پیشگیری از تخلفات انتخابات شهرستان اندیمشک اظهار کرد: مدیران در زمینهٔ برگزاری انتخابات سالم در کنار مسئولان باشند و از ظرفیت جایگاه رئیس ادارات در زمینهٔ برگزاری انتخابات سالم استفاده می‌شود.

وی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، نهادها و ادارات را نخبگان جامعه دانست و افزود: مدیران در بحث بی‌اخلاقی انتخابات، تشویش اذعان عموم در کنار نهاد نظارت، فرمانداری، هیئت معتمدین و دستگاه قضا در مدیریت فضای مجازی و جامعه نقش سازنده ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان اندیمشک با اشاره به اینکه از ظرفیت مدیران ادارات اندیمشک برای برگزاری انتخابات استفاده می‌شود، گفت: انتخابات محل ابراز ایده‌ها بوده و شخص با تمایل به تفکرات باید شرایط مناسب را برای انتخابات آزاد و سازنده در شهرستان اندیمشک ایجاد کرد.

وی در خصوص عملکرد سالانه و بیلان کاری در سه ساله یا چهار ساله در شرایط نزدیک به انتخابات خودداری کنند، تصریح کرد: اعلام خدمات به شهروندان امیدبخش بوده اما در شرایطی که به انتخابات نزدیک هستیم شبهاتی ایجاد خواهد کرد و باید از این اقدام در شرایط کنونی صرفه نظر کرد.

سخنور عنوان کرد: کلیه نیروهای دستگاه‌های دولتی از انتخابات در محل اداری و دولتی پرهیز کرده و در ساعت اداری نیز از اقدام به عنوان تبلیغ زودرس خودداری شود.

دادستان اندیمشک گفت: در بحث فراخوان، تبلیغات زودرس و تبلیغات انتخابات در فضای مجازی مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای دولتی مرتبط ورود کرده و ساماندهی کنند.

کد خبر 4826764

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اندیمشک تخلفات انتخاباتی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات انتخابات 98 قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام بوشهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرکرد شهادت تعطیلی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران قزوین شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی چمران در جریان دویست و سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه علیرغم تذکراتی که در دوره‌های گذشته نیز داده شده است شاهد ساخت ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای بوده‌ایم. به عنوان مثال می‌توان به ساختمان شیشه‌ای وزارت نیرو اشاره کرد که قطعا برای تأمین این انرژی در این ساختمان باید هزینه و انرژی زیادی صرف شود.

وی افزود: یکی دیگر از ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای به ساختمان بانک مرکزی مربوط می‌شود و علیرغم اینکه تذکر داده‌ایم ساختمان دیگری با این نما ساخته نشود اما باز هم شاهد هستیم که ساختمان دیگری با نمای شیشه‌ای در حال ساخت است.

نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: سایر بانک‌ها از جمله بانک ملت و تجارت نیز از نماهای شیشه‌ای برای ساختمان‌های خود استفاده کرده‌اند به طوریکه در خیابان طالقان نمای شیشه‌ای از این ساختمان‌ها وجود دارد که قطعا این اقدام آنها دهن کجی به اصول معماری است.

وی با اشاره به فعالیت کمیته نما در مناطق تهران تأکید کرد: این مجموعه تا حدی توانسته است این موارد را مهار و اصلاح کند و ان‌شاءالله امیدواریم ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • وزیر کشور: استفاده از پلاژ‌های دولتی برای همه
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا / تاراج منابع نفتی توسط مدیران حکومتی