Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - کتاب «موسیقی افغانستان و هنرمندان حرفه‌ای شهر هرات» نوشته نصرالدین سلجوقی توسط انتشارات احراری در افغانستان منتشر شد.
نویسنده در این کتاب به سرگذشت موسیقی در افغانستان و همچنین موسیقی محلی هرات و هنرمندان معاصر برجسته در این هنر پرداخته است.
نصرالدین سلجوقی نویسنده این کتاب که جایزه صلح اسلامی از یک کنفرانس اسلامی را نیز در کارنامه دارد، فرزند محمدعمر مطیع است و در سال 1331 در هرات متولد و در دبیرستان جامی هرات آموزش دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلجوقی در دانشکده زبان و ادبیات دری در دانشگاه کابل تحصیل کرد و پس از آن خدمات فراوان فرهنگی برای ملت افغانستان از کشورهای افغانستان، ایران، ایرلند و انگلیس انجام داد.
«موسیقی و تئاتر در هرات، سرایندگان و آوازخوانان حرفه‌ای و شوقی هنر تئاتر و هنرآفرینان هراتی» و «افغانستان در آیینه تصویر: احوال و آثار عکاسان و فوتوژورنالیستان داخلی و خارجی: 1839 - 2014» از دیگر کتاب‌های منتشر شده سلجوقی است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوهای یک افغان از جمعیت عظیم افغانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران

تعداد بازدید : 12 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 66 یک افغان به نام جاوید که مدعی است متولد ایران است، ویدیویی از جمعیت عظیم افغانی‌ها را در اینستاگرام منتشر کرده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. او به زمان و مکان ثبت این ویدیو اشاره نکرده است. او یک ویدیوی دیگر از نصب پرچم افغانستان در نقطه‌ای از تهران نیز منتشر کرده است و برای افغانستان ابراز دلتنگی کرده است. این ویدیوها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • حرف آخر ، بهترین انتخاب برای موفقیت در کنکور 1403
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • ویدیوهای یک افغان از جمعیت عظیم افغانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • مجوز قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه هنوز صادر نشده است
  • تکذیب ورود قطار ترانزیتی از افغانستان به شبکه ریلی
  • کتاب شعر «من خیالم تخت است» برای بچه‌ها منتشر شد
  • تکذیب ورود قطار ترانزیتی از افغانستان به شبکه ریلی ایران
  • صادرات اولین محموله تجاری افغانستان به اروپا از طریق خط آهن ایران به ترکیه
  • خنداندن و شادبودن مردم عیب نیست/ باید میزهای مدیران سر و ته شود!