Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی علیخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس دستورالعملی که معاونت حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای ساماندهی وانت بارها به ادارات کل استانی ابلاغ شده بود، ادارات دخیل در این امر دعوت شدند.

وی بیان کرد: بر اساس دعوتنامه ارسالی برای معاونان عمرانی و اقتصادی استانداری و ادارات مربوطه در حوزه‌های مختلف از جمله دفتر امور شهری و روستایی، پلیس راه، دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی و نظارت بر موادمخدر، شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی، صنعت، معدن و تجارت، ادارات تابعه شهرستانها، انجمن‌های صنفی شرکتها و انجمن‌های صنفی رانندگان، نمایندگان این دستگاه‌ها در جلسه‌ای حضور یافتند و پس از تبادل نظر در زمینه ساماندهی وانت بارها، نقطه نظرات آنها اخذ و قرار شد اطلاع رسانی به نحو شایسته در این زمینه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیخانی عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد از همه ظرفیت‌های ممکن در نحوه اطلاع رسانی استفاده شود و برای ابلاغ به شهرستانها نیز رونوشت صورتجلسه این جلسه حتماً برای فرمانداران شهرستانهای تابعه ارسال شود تا با محوریت فرمانداران و ادارات شهرستانی جلسات متناظری برگزار و اطلاع رسانی به نحو شایسته انجام شود.

وی بیان کرد: وانت بارهایی که قصد دارند به صورت وانت بار بین شهری کار کنند، سهمیه سوخت آنها بر اساس پیمایش و دستورالعمل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بهمن ماه اجرا می‌شود و تمام دستگاه‌های ذیربط باید در این زمینه اطلاع رسانی کنند.

علیخانی تاکید کرد: وانت بارهایی که تمایل به کار در حوزه بین شهری دارند باید از طریق سامانه اقدام به ثبت نام کنند تا نسبت به صدور کارت هوشمند برای آنها اقدام شود تا بتوانند از سهمیه وانت بارها بهره مند شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد اظهار داشت: تمام وانت بارهایی که تمایل به این نوع فعالیت دارند باید برای ثبت نام و دریافت سهمیه بر اساس پیمایش اقدام کنند در غیر این صورت پس از اجرای طرح، گلایه‌های آنها پذیرفته نیست.

کد خبر 4826906

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد علی علیخانی کارت سوخت قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام بوشهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرکرد شهادت تعطیلی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران قزوین شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند

مشاور عالی سازمان سنجش آمار داوطلبانی که کارت آزمون سراسری نوبت اول را دریافت کردند را اعلام کرد.

علیرضا کریمیان، مشاورسازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آمار دریافت کارت نوبت اول آزمون سراسری گفت: تاکنون بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ اقدام کرده اند.

وی افزود: مهلت دریافت کارت آزمون سراسری فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد بنابراین داوطلبان تا فردا مهلت دارند که نسبت به دریافت کارت آزمون از طریق سایت سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

لازم به ذکر است، نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • اطلاع‌نگاشت دریافت نسخه چاپی و رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود
  • مرز نشینان برای دریافت کارت پیله وری نام نویسی کنند
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان