Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، شیخ نعیم قاسم، امروز، ۲۵ دی‌ماه، در گفت‌وگو با پایگاه خبری «العهد» تأکید کرد: ما در مرحله پایان دادن به حضور آمریکا در منطقه هستیم و این مسئله آثار زیادی را به دنبال خواهد داشت.
 
وی با اشاره به تشییع میلیونی پیکر شهید سردار سلیمانی افزود: تاریخ کهن و معاصر، تاکنون شاهد چنین حجمی از تشییع نبوده است، آنچه که در مناطق مختلف ایران رخ داد و میلیون‌ها نفر در تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی شرکت کردند، بی‌نظیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
نعیم قاسم با اشاره به اینکه قشر جوان، در مراسم تشییع سردار سلیمانی قشر غالب بود، گفت: این مراسم میلیونی بیانگر آن است که انقلاب اسلامی همچنان تازه است و در قلب مردم ایران قرار دارد.
 
معاون دبیرکل حزب‌الله با بیان خاطره‌ای از حضور خود در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی گفت: در مسیر حرکت از محل اقامت خود تا دانشگاه تهران با جمعیت بسیار زیاد مردم و دوستداران سردار سلیمانی روبرو شدم که موجب طولانی شدن زمان رسیدن ما به محل تشییع شد.
 
وی درباره خانواده شهید سلیمانی و روحیه «سلیمانی» آنها و ادبیات استقبال آنان از عزاداران نیز گفت: نتایجی که از این واقعه می‌توان گرفت این است که با شهادت حاج قاسم، شعله انقلاب بار دیگر روشن شد، گویی که ما در آغاز این انقلاب قرار داریم و همه مردم برای مقابله با طاغوت به پا خاسته‌اند.
 
شیخ نعیم قاسم درباره آثار و ابعاد ترور شهید سلیمانی نیز اظهار کرد: این ترور وضعیت جدیدی را در منطقه به وجود آورد، وضعیت سرنگونی هیبت آمریکا که مقدمه‌ای برای اخراج آمریکایی‌ها از منطقه است.
 
وی در پایان تأکید کرد: سردار قاسم سلیمانی فرمانده میدانی محور مقاومت بود و با ترور ایشان طرح آزادسازی منطقه از چنگال آمریکایی‌ها از بین نرفته است، بلکه با شدت و قدرت بیشتری ادامه دارد. دشمن بداند که پس از حاج قاسم، هزاران قاسم سلیمانی اندیشه او را دنبال می‌کنند و خونخواه او خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۲۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش

پیکر محمدمهدی ایرانمنش نوجوان ۱۳ ساله که در حادثۀ تروریستی کرمان به شهادت رسیده بود تشییع شد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • چاد هم نظامیان آمریکایی را اخراج می کند
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • تشییع پیکرمادر وهمسر شهیدان سلطانی
  • پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود
  • نقشه زد و خوردهای ۷ ماه اخیر در خاورمیانه | تعداد نیروهای آمریکا در ۹ کشور خاورمیانه