Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشفورد نسبت به CR7 در 200 بازی ابتدایی خود برای منچستریونایتد، گلزن بهتری بوده است. 

طرفداری- رکورد گلزنی مارکوس رشفورد پس از انجام 200 بازی برای منچستریونایتد در مقایسه با کریستیانو رونالدو، نوید آینده درخشانی را برای این بازیکن 22 ساله می‌دهد.

به گزارش Sun، رشفورد در جریان برد 4-0 منچستریونایتد مقابل نوریچ در هفته بیست و دوم لیگ برتر، برای دویستمین بار پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کرد تا چهارمین جوانی باشد که به این رکورد در یونایتد می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در واقع نورمن وایتساید، جرج بست و رایان گیگز در سن کمتری نسبت به این ملی پوش انگلیس به رکورد 200 بازی برای یونایتد رسیدند. رشفورد طی این 200 بازی، 137 بار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و جمعا 64 گل زد؛ یعنی یک گل به ازای هر 200 دقیقه. اما رونالدو 159 بار در این بازه در ترکیب اصلی یونایتد قرار گرفته بود و 54 گل زده بود؛ یعنی یک گل به ازای هر 272 دقیقه.

البته ستاره یوونتوس نسبت به کسی که او را الگو قرار داده است، ده پاس گل بیشتر فرستاد. CR7 در این 200 بازی 41 پاس گل فرستاده بود که این عدد برای رشفورد، 31 است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو در سال ۲۰۱۳ به رئال مادرید پیوست و در طول دوران حضورش در این تیم افتخارات بسیاری از جمله قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و به یکی از مهره‌های کلیدی و درخشان آنها در خط میانی تبدیل شد.

این ستاره برزیلی در تابستان سال ۲۰۲۲ و در کمال ناباوری در اقدامی غیر منتظره این باشگاه را ترک کرد و تصمیم گرفت پیراهن منچستریونایتد را به تن کند تا بازی در لیگ برتر انگلیس را هم تجربه کرده باشد و از آن زمان تا به حال در جمع شیاطین سرخ حضور دارد.

این بازیکن که در زمان حضورش در رئال مادرید موفق شد در پنج دوره قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند، صحبت‌های جالبی را درباره دیدار این هفته تیم سابقش برابر منچسترسیتی و پیروزی و صعود آنها به مرحله نیمه نهایی مطرح کرده است.

کاسمیرو در گفتگو با الچیرینگیتو در این باره اظهار داشت:« از تماشای بازی رئال مادرید و منچستر سیتی زجر کشیدم چون هنوز هم طرفدار متعصب و پروپاقرص رئال هستم! البته که از پیروزی آنها خوشحال شدم! هم برای رئال مادرید چون هنوز دوستان زیادی در این تیم دارم و هم برای منچستریونایتد!»

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی قدرت مشابهی نسبت به متخصصین در تشخیص خطاهای رادیولوژی دارد
  • مقصد زین الدین زیدان مشخص شد؟
  • رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد
  • اکیپ خبر داد؛ زیدان منچستریونایتد را به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد
  • مقایسه توان تسلیحاتی ایران و اسرائیل | تهران چه برتری نظامی نسبت به تل‌آویو دارد؟
  • ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • توخل: در نیمه‌نهایی با بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنیمتوخل
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات