Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@02:56:15 GMT

از بلیت بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو رونمایی شد + عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۳۷۶۳

از بلیت بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو رونمایی شد + عکس

کمیته برگزاری بازیهای المپیک ۲۰۲0 از بلیت مسابقات رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بلیت بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو امروز رونمایی شد. در طراحی این بلیت ها از رنگ های سنتی ژاپن استفاده شده است. در این بلیت ها پیکتوگرام ورزش ها، ورزشگاه ها و لوگو المپیک وجود دارد.

کمیته برگزاری بازیهای ۲۰۲۰ با برگزاری چند مرحله قرعه کشی برای شهروندان این کشور، بلیت ها را به فروش رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ارزانترین بلیت ۲۲ دلار است. گرانترین بلیت ها هم برای افتتاحیه و اختتامیه به ترتیب ۲۶۸۰ و ۱۹۶۵ دلار است. متوسط قیمت بلیت ها ۷۲ دلار ارزش گذاری شده است.

بازیهای المپیک توکیو روزهای ۲۴ جولای تا ۹ آگوست ۲۰۲۰ برگزار می شود.

 


انتهای پیام/ک

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیک ژاپن رونمایی توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۳۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممکن است بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم

دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران کشورمان در رقابت‌های پیش‌روی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ گفت: در صورت تدوام موفقیت رشته‌های المپیکی کشورمان در رقابت‌های انتخابی، ممکن است تعداد سهمیه‌های کسب شده المپیک پاریس به بیش از ۳۵ نفر برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات فدراسیون‌ها، مربیان و ورزشکاران در راه کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: بعد از موفقیتی که در رشته‌های کشتی، تکواندو، تیراندازی، شمشیربازی، وزنه‌برداری و دوچرخه‌سواری داشتیم. اکنون شاهدیم که در رشته قایقرانی هم نمایندگان شایسته کشورمان موفق به کسب پنج سهمیه شدند که در روئینگ دو نفره بانوان برای نخستین بار بود که این اتفاق افتاد. جا دارد به مسئولان این فدراسیون، مربیان و ملی‌پوشان آن در کنار دیگر فدراسیون‌هایی که سهمیه کسب کرده‌اند تبریک، خدا قوت و خسته نباشید بگویم. قطعاً قایقرانان کشورمان با این روند رو به رشدی که دارند، روزهای خوشی به‌خصوص برای بازی‌های آسیایی ناگویای ژاپن در پیش خواهند داشت.

سرپرست کاروان اعزامی به المپیک پاریس ۲۰۲۴ خاطرنشان کرد: کمیته ملی المپیک با تمام توان در کنار رشته‌هایی که هنوز درگیر رقابت‌های انتخابی کسب سهمیه هستند، خواهد بود و طبق پیش‌بینی‌ها، در صورت تدوام موفقیت رشته‌های المپیکی کشورمان در رقابت‌های انتخابی، ممکن است تعداد سهمیه‌های کسب شده المپیک پاریس به بیش از ۳۵ نفر برسد.

منبع: ایرنا کد خبر 746624

دیگر خبرها

  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • برگزاری رویدادی نوآورانه در صنایع خلاق/رونمایی از منشور مسئولت اجتماعی شرکت‌های خلاق
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • ممکن است بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم
  • «حبس مجرد» در راه توکیو
  • از طلایی شدن در توکیو تا حذف از پاریس/ چرا فروغی به المپیک نرسید؟
  • «حبس مجرد» در راه توکیو
  • ۳سهمیه المپیکی: دختر قایقران ایران بلیت پاریس گرفت
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم