Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@16:47:52 GMT

مقاوت امباپه؛ امیدواری بیشتر رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۳۸۵۸

مقاوت امباپه؛ امیدواری بیشتر رئال مادرید

رئال مادرید از همین حالا تمام تمرکز خود را روی جذب کیلیان امباپه در تابستان پیش رو گذاشته است.


به گزارش "ورزش سه"، تابستان 2020 تمام هدف رئال مادرید جذب کیلیان امباپه خواهد بود و علیرغم دشواری های جذب بازیکن از پاری سن ژرمن، شرایط در ماه های اخیر به شکلی پیش رفته که فلورنتینو پرز از همیشه برای خرید این جواهر جوان و درخشان فرانسوی امیدوارتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نشریه اکیپ امروز در گزارشی مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن در ماه های اخیر چندین بار به کیلیان امباپه پیشنهاد تمدید قرارداد و افزایش حقوق داده، اما ستاره فرانسوی هنوز جواب روشنی به مدیران تیمش نداده و در واقع به نوعی در جریان مذاکرات تاخیر انداخته است. پاری سن ژرمن به خوبی می داند که اگر تا تابستان قادر به تمدید قرارداد کیلیان امباپه نباشد، آنگاه با توجه به اینکه تنها دو سال از قراردادش باقی می ماند، رئال مادرید در موقعیت مناسبی برای جذب این بازیکن قرار خواهد گرفت.

 

البته رئال مادرید در چنین شرایطی نیز کار آسانی برای خرید کیلیان امباپه ندارد و احتمال باید رقمی حول و حوش 300 میلیون یورو برای این بازین پرداخت کند. اما بر خلاف گزینه هایی مانند کیلیان امباپه و نیمار، امباپه هم بازیکن مورد علاقه فلورنتینو پرز به شمار می آید، هم زین الدین زیدان.

 

به هر حال با ادامه این روند، رئال مادرید در تابستان سال 2020 در مورد انتقال کیلیان امباپه دست بالا را خواهد داشت و در این شرایط ممکن است مدیران پاری سن ژرمن اجازه خروج این بازیکن را صادر کنند.

پاری سن ژرمن زیدان (سرمربی) رئال مادرید کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن زیدان سرمربی رئال مادرید کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاریس، بارسلونا را با دمبله و امباپه آتش زد؛ انتقام سخت و کامبکی!/ دبل حذف اسپانیایی‌ها با باخت اتلتیکو در دورتموند

بارسلونا بار دیگر از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان جلوتر نرفت و توسط سرمربی سابق خود حذف شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پاری‌سن‌ژرمن امشب، با خلق یک کامبک تماشایی و چهارگله در نوکمپ، انتقام بازگشت تاریخی بارسلونا را گرفت و با دو سلاح بارسایی، کاتالان‌ها را با شایستگی از جام کنار گذاشت.

ترکیب اولیه دو تیم

بارسلونا (3-3-4): تراشتگن | کونده، آرائوخو، کوبارسی، کانسلو | پدری، دی یونگ، گوندوعان | یامال، لواندوفسکی، رافینیا

پاری سن ژرمن (3-3-4): دوناروما | حکیمی، مارکینیوش، هرناندز، مندس | رویز، ویتینیا، زئیر امری | بارکولا، ام باپه، دمبله 

 

 

مهم‌ترین اتفاق این جدال دیدنی، اخراج مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا، رونالد آرائوخو بود. در دقیقه 29 بازی، بردلی بارکولا در حال تک به تک شدن با تراشتگن بود که آرائوخو او را خارج از محوطه جریمه سرنگون کرد تا ایستوان کواتس، داور رومانیایی با کارت قرمز مستقیم آرائوخو را جریمه کند.

ورق برگشت و بارسلونا تنها ۱۱دقیقه پس از اخراج آرائوخو دروازه‌اش توسط عثمان دمبله مرد منفور بارسایی‌ها باز شد تا بازیکنی که از ابتدای بازی مورد هوشدن هواداران بارسا قرار داشت، زننده گل تساوی‌بخش و حیاتی پاریسی‌ها در استادیوم مونتجوییک باشد.

دیگر خبرها

  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!
  • گل دوم کیلیان ام باپه به بارسلونا (بارسلونا 1-4 پاری سن ژرمن)
  • پاریس، بارسلونا را با دمبله و امباپه آتش زد؛ انتقام سخت و کامبکی!/ دبل حذف اسپانیایی‌ها با باخت اتلتیکو در دورتموند
  • گل کیلیان ام باپه به بارسلونا از روی نقطه پنالتی (بارسلونا 1-3 پاری سن ژرمن)
  • زنده: بارسلونا صفر - پاری‌سن ژرمن صفر
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال