Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طراحی‌های اولیه یکی از جالب‌ترین بخش‌های اخبار فناوری هستند، زیرا در آن‌ها هیچ محدودیتی وجود ندارد و طراحان تمام خلاقیت خود را بدون در نظر گرفتن قیمت و زمان ساخت روی برگه پیاده می‌کنند. در واقع می‌توان این طراحی‌های جالب را دروازه‌ای دانست که به سوی خلاقیت واقعی طراحان یک شرکت که بدون در نظر گرفتن هیچ محدودیتی ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون به تازگی الگوی اولیه‌ای در فضای مجازی منتشر شده است که اطلاعات جالبی در دسترس ما قرار می‌دهد. این طراحی اولیه برای شرکت چینی پرآوازه شیائومی است.

انتشار طراحی اولیه جدیدی از شیائومی

شیائومی به تازگی تصویری از طراحی اولیه یکی از گوشی‌های خود منتشر کرده است. گفته می‌شود این طراحی اولیه که نقشه‌ای از طراحی جدید دوربین پاپ‌آپ را به ما نمایش می‌دهد اخیراً توسط CNIPA (اداره ملی مالکیت معنوی چین) مجوز خود را دریافت کرده است. شاید بگویید تاکنون طراحی‌های زیادی برای این مسئله انجام شده، اما باید بگوییم که طراحی مورد نظر، هر دو دوربین جلو و عقب را در همان مکانیزم پاپ آپ قرار می‌دهد. در ادامه این طراحی را مشاهده می‌کنید؛ آبی جلو گوشی و طوسی پشت آن است.

بیشتر بخوانید: شیائومی Black Shark 3 5G، اولین گوشی هوشمند با رم ۱۶ گیگابایتی

طراحی‌های متفاوت شیائومی برای مکانیزم پاپ‌‎آپ

این الگو‌ها سه نسخه مختلف از این طراحی را به ما نشان می‌دهند. در همه طراح‌ها دوربین سلفی دوگانه قرار دارد اما دوربین پشت تغییر می‌کند. اولین گزینه با دو دوربین آغاز به کار کرده است و هر چقدر جلوتر می‌رویم و الگو‌های دیگر را نگاه می‌کنیم شاهد افزایش تعداد دوربین‌ها هستیم تا جایی که به پنج دوربین در کنار یکدیگر می‌رسیم. در نتیجه شیائومی قصد دارد گوشی با دوربین هفت‌تایی تولید کنند که در دو طرف مکانیزم پاپ‌آپ آن قرار دارند.

در این طراحی جدید می‌توانیم ببینیم که مکانیزم پاپ آپ واقعی بسیار عریض است و بیشتر فضای بالای صفحه را اشغال می‌کند. شاید این مسئله برای بعضی قابل قبول نباشد، زیرا بیرون زدن چنین قسمتی از بالای تلفن همراه می‌تواند باعث شود طراحی گوشی زیبا به نظر نرسد. البته نباید این مسئله را فراموش کنیم که این‌ها تنها یک سری الگوی اولیه هستند که ممکن است هیچگاه به دنیا واقعی راه پیدا نکنند. اما مطمئناً جالب است که ببینیم چگونه شیائومی می‌تواند تعداد زیادی از سنسور‌ها را در چنین فضای باریکی قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت شیائومی طراحی اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات دیدار استقلال - شمس آذر | هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد

دیدار دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین از هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

* با توجه به جریمه ۳۰۰ میلیونی حسین حسینی توسط کمیته اخلاق به دلیل اتفاقاتی که در دیدار این تیم برابر مس رفسنجان رخ داد، هواداران استقلال از کاپیتان آبی پوشان خواستند یک شماره کارت بدهد تا آنها جریمه ۳۰۰ میلیونی وی را پرداخت کنند.

* با نتیجه ای که پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان به دست آورد و موقتا با یک بازی بیشتر صدرنشین لیگ شد امروز هواداران پرتعدادی به ورزشگاه آمدند تا از تیم شان حمایت کنند و دوباره به صدر برگردد.

* حدود ۳۰۰ تن از هواداران شمس آذر قزوین در ورزشگاه حاضر بوده و از تیم خود حمایت می کردند.

* روزبه چشمی که دویستمین بازی خود را برای استقلال انجام داد امروز از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت و طرفداران استقلال به او تبریک گفتند.

* گوستاو بلانکو که در دو بازی قبل استقلال موفق به گلزنی شده بود امروز مورد تشویق قرار گرفت و هواداران استقلال از او خواستند در این دیدار هم دروازه شمس آذر را باز کند.

* مهدی هاشمی نسب همانند بازی های گذشته هنگام ورود به زمین مورد حمایت هواداران استقلال قرار گرفت و تشویق شد.

* هواداران استقلال هنگام ورود اتوبوس آبی پوشان به ورزشگاه از جواد نکونام خواستند با پیروزی در این دیدار صدرنشینی را دوباره از آن استقلال کند.

* چند تن از بازیکنان شمس آذر به سمت محمد نوازی رفته و با او خوش و بش کردند.

* امیرحسین صادقی مدافع و کاپیتان پیشین استقلال هم به ورزشگاه آمد تا از نزدیک شاهد دیدار آبی پوشان برابر شمس آذر قزوین باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر واقعی پیکسل ۹ پرو لو رفت
  • شیائومی آپدیت HyperOS را برای سری ردمی نوت ۱۳، 5G منتشر کرد
  • اتفاقات دیدار استقلال - شمس آذر | هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • قیمت گوشی poco x5 pro 5g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۳۰ فروردین)
  • آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13