Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال بارش‌های سنگین و سیل‌آسا در استان سیستان و بلوچستان، چند روزی است هموطنانمان در این استان با شرایط سختی دست و پنجه نرم می‌کنند. این بارندگی‌ها طبق آمار باعث مسدود شدن ۵۰۰ محور روستایی شده و خسارت سنگینی را به بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان سیستان و بلوچستان زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان افراد زیادی به کمک مردم سیل‌زده شتافته‌اند. به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که امدادرسانی گروه‌های جهادی بسیج و سپاه در مناطق سیل‌زده را نشان می‌دهد.

این افراد بدون داشتن هیچ چشم‌داشتی به صورت خالصانه در مسیر کمک به هموطن‌های خود قدم برداشته‌اند. در ادامه ویدئوی کوتاهی که از کمک این گروه‌ها به سیل‌زدگان منتشر شده است را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل زده سیستان و بلوچستان گروه های بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد

 آذر کیخا  ، با اشاره به گرامی داشت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: از مهم‌ترین نیازهای انقلاب اسلامی پس از پیروزی، جلوگیری از فعالیت ناجوانمردانه عناصر ضدانقلاب در داخل و خنثی‌سازی توطئه‌های عوامل خارجی بود.
 
 وی ادامه داد: در آن زمان، دستگاه دفاعی و امنیتی بازمانده از دوره پهلوی به پاک‌سازی و بازسازی نیاز داشت؛ بر پایه همین نیاز کمیته‌های انقلاب اسلامی با حضور و شرکت فعال مردم در مساجد به‌صورت خودجوش تشکیل شد.
 
 مدیر سازمان جامعه زنان سپاه سلمان تصریح کرد: سپاه پاسداران نهاد تازه‌تأسیس، زیر نظر حضرت امام (ره) قرار گرفت و در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸، به‌صورت رسمی فرمان تشکیل این نیرو صادر شد.
 
 وی ادامه داد: در آن زمان اما شاید هیچ‌کس فکر نمی‌کرد این سازمان نوپا که برای حفاظت از انقلاب ملت ایران به وجود آمده است، در مدت‌زمان کوتاهی تنها چند سال پس از تأسیس توانست در برابر انواع تهدیدات پیچیده داخلی و خارجی علیه نظام اسلامی ایستادگی و با آنها مقابله کند.
 
  کیخا اظهار کرد: پاسداران با همان تفکر اوایل انقلاب وارد عرصه محرومیت‌زدایی و سازندگی شدند و با مدیریت جهادی و اخلاص و تعهد در این میدان نیز به‌خوبی ورود کردند و توانستند کارهای ماندگاری در کشور انجام دهند و به ثبت برسانند.
 
 مدیر سازمان جامعه زنان سپاه سلمان استان تشریح کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درختی تنومند برای پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب، توسعه و آبادانی ایران و تأمین رفاه و آسایش ملت ایران تبدیل شده و در این راه بسیار خوب می‌درخشد و روزبه‌روز بر موفقیت‌هایش اضافه می‌شود
 
 وی افزود: طبق فرمایشات امام و رهبری شکل‌دهی سپاه پاسداران صرفاً برای دوران جنگ نبود، اگرچه در ظاهر جنگ پایان‌یافته اما دفاع همچنان باقی است؛ در هر زمینه‌ای در کشور و انقلاب ما احساس نیاز شود سپاه پاسداران وارد می‌شود، سپاه در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی، برون‌مرزی حضور دارد و تمام‌قد از آرمان‌های کشور و انقلاب دفاع می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد