Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر امروز محمد حسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای را با حضور افشین پیروانی، مدیر تیم و یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس برگزار کرد.

یحیی گل‌محمدی به اتفاق دستیارانش امروز پس از حضور در مراسم هفتم مرحوم نادر باقری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ساختمان باشگاه حاضر شد و بعد از امضای  قرارداد دستیارانش جلسه‌ای بین مدیرعامل با مدیر تیم و سرمربی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که قدوسی، مدیر روابط عمومی و مشاور مدیرعامل هم حضور داشت  انصاری‌فرد تاکید کرد که هواداران پرسپولیس از شکل گرفتن یک کادر پرسپولیسی خوشحال هستند، زیرا بزرگانی همانند یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی، کریم باقری، داوود فنایی و حمید مطهری در کادر تیم پرسپولیس حضور دارند و هر کدام از این نفرات در کنار دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان توانمند برای هواداران خاطره‌های زیادی ساخته‌اند. همین مساله امیدواری‌های زیادی ایجاد کرده که تیم‌ پرسپولیس در نیم‌فصل دوم‌ با وجود فشردگی هفت بازی سخت و حساس در لیگ برتر و بازی‌های مهم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج مطلوبی بگیرد.

مدیرعامل باشگاه از زحمات پیروانی در نیم‌فصل اول و نقش محوری وی در مهار حواشی تقدیر کرد و از او خواست با قدرت به کار خود ادامه دهد.

گل‌محمدی‌هم  از حضور موثر  افشین پیروانی و کریم‌ باقری در پرسپولیس  یاد کرد و درباره رفاقت دیرینه خود با آنها صحبت‌هایی انجام داد. در ادامه درباره توانمندی‌های اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم، لزوم همدلی، اتحاد و سخت‌کوشی برای برآورده کردن انتظارات هواداران و پیشکسوتان سخن گفت‌ و ابراز امیدواری کرد که باشگاه بستر خوبی برای فعالیت اعضای تیم در آرامش فراهم سازد.

در ادامه این جلسه همچنین سرمربی پرسپولیس در مورد امکانات و کمبودهای ورزشگاه شهید کاظمی مواردی را با مدیرعامل باشگاه و مدیر در میان‌گذاشت و درخواست داشت تا برخی لوازم تمرینی و تغذیه مناسب برای بازیکنان فراهم شود و بر لزوم‌ برنامه‌ریزی دقیق با توجه به فشردگی بازی‌های مهم پرسپولیس در شروع مسابقات لیگ و آسیا تاکید کرد.

گل‌محمدی همچنین برخی از برنامه‌های خود را به انصاری‌فرد ارائه کرد و قرار شد قبل از هر بازی و برای رسیدن به هماهنگی‌های بیشتر جلسه‌هایی در باشگاه برگزار شود.‌ افشین پیروانی هم که طی روزهای گذشته پیگیر امور نقل و انتقالات و  تیم بوده از فردا در تمرینات پرسپولیس حضور خواهد یافت.

251 251

کد خبر 1342737

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر هجدهم لیگ برتر نوزدهم یحیی گل محمدی محمدحسن انصاری فرد افشین پیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی

هوشنگ نصیرزاده درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

 

 

دیگر خبرها

  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • کاهش چشم گیر حضور زباله گردها در تهران | مدیرعامل پسماند: ۸۰ درصد فعالیت زباله گردها کم شده است
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!