Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوب پور با بیان اینکه در جشنواره قرآن و عترت برای همه شهرستان ها بخش هایی در نظر گرفته شده، ادامه داد: طبق تقسیم بندی مسابقه کتاب خوانی با محوریت «نماز و سبک زندگی» به میزبانی شهرستان بهمئی به جشنواره قرآن و عترت اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «جان محمد خوب پور» امروز (25 دی) در نشست شورای اداری که با حضور روسای فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد ضمن تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و جمعی از هم وطنان در حوادث اخیر، اظهار داشت: همه ما باید در کارها خلوص داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر حوزه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سپهبد شهید سلیمانی در کارها اخلاص داشت، گفت: هر وقت در کارها و فعالیت ها خلوص نیت وجود داشته باشد، شاهد نتایج معجزه آسایی خواهیم بود.

 

وی در ادامه، با بیان اینکه هنرهای تجسمی در سال 96 بین شهرستان های استان تقسیم شد، گفت: امسال باتوجه به بحث مالی، مقرر شد که انجمن هنرهای تجسمی مسئولیت انجام برنامه های تجسمی جشنواره قرآن و عترت را برعهده داشته باشد.

 

خوب پور یادآور شد: اگر انجمن ها درگیر برنامه ها هستند به این معنا نیست که ما هیچ مسئولیتی در قبال برنامه ها نداریم، بلکه همه شهرستان گام نخست آنها این است که دبیرخانه شهرستانی را تشکیل داده و به فعالیت در زمینه برنامه های محوله ستاد جشنواره استان بپردازند.

 

این مسئول قرآنی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه باید ارتباط مجریان و انجمن ها محکم باشد، اضافه کرد: خروجی فعالیت های ما در هفته قرآن و عترت باید مشخص شود.

 

وی با بیان اینکه در جشنواره قرآن و عترت برای همه شهرستان ها بخش هایی در نظر گرفته شده، ادامه داد: طبق تقسیم بندی مسابقه کتاب خوانی با محوریت «نماز و سبک زندگی» به میزبانی شهرستان بهمئی به جشنواره قرآن و عترت اضافه شده است.

 

خوب پور تاکید کرد: در شهرستان باشت جشنواره قرآن و نشست تخصصی «تبیین بیانیه گام دوم انقلاب» را داریم که امسال به صورت ویژه بر آن تاکید شده است.

 

مدیر حوزه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان چرام نیز علاوه بر جشنواره قرآن و عترت، نشست تخصصی تبیین «بیانیه گام دوم انقلاب» و شهرستان دنا نیز به همین منوال برنامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه شهرستان لنده نیز جشنواره قرآن و نشست تخصصی تبیین «بیانیه گام دوم انقلاب» را دارد، اظهار داشت: در شهرستان کهگیلویه هم جشنواره قرآن و نشست تخصصی تبیین «بیانیه گام دوم انقلاب» را داریم.

 

خوب پور یادآور شد: بخشی تحت عنوان تجلیل از پیشکسوتان را داریم که محدود بوده و افرادی که در حوزه قرآنی فعالیت دارند و تاکنون مورد تجلیل قرار نگرفته اند، تجلیل خواهند شد.

 

مدیر حوزه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره سرود و تواشیح نیز توسط ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان پیش بینی شده است.

 

وی گفت: نکته قابل اهمیت این است که آثار هر جشنواره باید مستندسازی شده و مکتوب به دبیرخانه استان ارسال شود، ضمن اینکه هر شهرستان باید اطلاع رسانی هر برنامه محوله را در دستور کار خود قرار دهد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی فهما سردار سلیمانی سقوط هواپیمای اوکراینی طرح ملی فهما طرح ملی فهما مسجد رویداد ملی فهما ستاد کانون های فرهنگی و هنری کهگیلویه چرام بهمئی لنده کتاب خوانی سرود نشست تخصصی تواشیح سبک زندگی جشنواره قرآن و عترت نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، اولین فرستنده عمومی رادیو در ایران در ساعت نوزده ۴ اردیبهشت ۱۳۱۹ در تهران با نام «رادیو تهران» گشایش یافت و از فردای آن روز برنامه‌های عادی رادیو آغاز شد و، چون برنامه‌ها تنها در تهران قابل دریافت بود، «رادیو تهران» نامیده می‌شد.

البته درآن دوره بیشتر برنامه‌های رادیو را موسیقی و خبر تشکیل می‌داد و کارکرد دیگری برای آن در نظر گرفته نشده بود تا اینکه کم‌کم برنامه‌های ادبی و طنز نیز به این جعبه خیال‌انگیز راه پیدا کردند و این رسانه بی‌رقیب دل مردمان بسیاری را به‌دست آورد تا جایی که مونس زنان قالی‌باف و چوپانانی شد که در دل صحرا به جای نواختن نی برای گوسفندانشان، دل را با برنامه‌های رادیو جلا می‌دادند.
در شهر‌ها نیز وضعیت به همین منوال بود و در هر سرای عمومی، صدای رادیو به گوش می‌رسید و در مواقع مهم‌تر نیز مردم برای گوش دادن به رادیو گردهم می‌آمدند
رادیو در کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۶۵ با شش برنامه آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۸۲ شبکه استانی افتتاح شد و از سال ۱۳۹۳ تاکنون به صورت ۲۴ ساعته برنامه پخش می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران
  • درخشش هنرمندان لنده‌ای در ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم