Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، سیاوش افضلی مدیرعامل دخانیات ایران در بازدید سرزده خود از بازار فروش محصولات دخانی در خیابان مولوی تهران، ضمن بررسی دغدغه فعالین بازار محصولات دخانی، فضای کسب و کار این حوزه از اقتصاد کشور را مورد ارزیابی قرار داد.   در این بازدید فعالان بازار از توزیع فراوان و انبوه سیگارهای قاچاق در بازار مصرف کشور و گسترش تولید و فروش برندهای جعلی با نام شرکت دخانیات ایران هشدار دادند و خواهان جلوگیری و ممانعت از تولید و توزیع غیرقانونی این نوع از محصولات و برخورد جدی و قانونی با این پدیده در بازار شدند که موجبات افت در فروش محصولات تولید داخل را فراهم می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروشندگان نیز خواهان توجه جدی مسئولین فروش به نظرات این صنف شدند و اعلام داشتند که شرکت دخانیات ایران به لحاظ قدمت تاریخی حدود یکصد سال و جایگاه مهمی که به‌عنوان یک شرکت ایرانی در تأمین نیاز مصرف بازار کشور دارد، شایسته سهمی به مراتب بیشتر از وضعیت فعلی بوده و تأکید داشته که کیفیت محصولات و ثبات قیمت در کم شدن قاچاق حائز اهمیت است.

همچنین فروشندگان با توجه به وضع موجود صنعت دخانیات درخواست داشتند تا ساز و کاری جهت افزایش تمایل قاچاق‌فروشان به فعالیت‌های اقتصادی و قانونی و همکاری با شرکت دخانیات ایران ایجاد شود.

گفتنی است، فعالین بازار فروش محصولات دخانی و فروشندگان رسمی در بازار، خواهان برگزاری جلسه هم‌اندیشی با حضور مدیرعامل شرکت و مدیران و مسئولین بخش فروش شرکت دخانیات ایران شدند که  مقرر شد در اسرع وقت این جلسه در محل شرکت دخانیات ایران برگزار و راه‌کارها برای بهبود شرایط جهت همکاری‌های بلندمدت و حمایت از اشتغال و تولید داخلی مورد بررسی قرار گیرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان

جعفر کرامتی گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر دپو کالای دخانی قاچاق در یک واحد انبار تجاری در شهرستان گرگان، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی صحت و سقم موضوع و هماهنگی قضائی، بازرسان اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان به همراه پلیس امنیت اقتصادی استان به آدرس مورد نظر عزیمت کردند و طی بازدید بعمل آمده بیش از ۲۰۸ هزار نخ انواع سیگار، ۵۸۴ کیلو تنباکو قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش اولیه کالای کشف شده بیش از ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و اقلام مکشوفه نیز تحویل مراجع ذیصلاح شد.

او افزود: با هر واحد صنفی که کالای قاچاق را خریداری کرده و به بازار عرضه کند مطابق چارچوب قانون برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • تأمین کننده ها و توزیع کننده های ورق گالوانیزه در ایران
  • کشف بیش از ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در چهابرج
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • تا ۵ سال آینده در کشورهای پیشرفته سیگار پیدا نمی‌شود/ دخانیات تنها صنعتی که پس از انقلاب تحریم نشد!
  • یک «کام» تلخ تا مرگ زودرس/ فقط «دخانیات» تحریم نشد!