Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@05:50:14 GMT

جام حذفی ایتالیا؛ صعود قاطع یوونتوس

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۵۱۸۴

جام حذفی ایتالیا؛ صعود قاطع یوونتوس

چهارشنبه شب در ادامه مرحله یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا، یوونتوس در خانه خود برابر اودینزه قرار گرفت و مقتدرانه به برتری چهار بر صفر دست یافت.

در این دیدار، «پائولو دیبالا» ۲ گل به ثمر رساند و «هیگواین» و «داگلاس کاستا» نیز دیگر گلزنان بانوی پیر تورین بودند.

«مائوریتسو ساری»، سرمربی تیم یوونتوس در این دیدار به ستاره خود یعنی «کریستیانو رونالدو» استراحت داد تا وی را با شرایط آرمانی برای مسابقات لیگ در اختیار دشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این تیم‌های میلان، تورینو، لاتزیو، ناپولی، اینتر و فیورنتینا صعود خود به یک‌چهارم نهایی را قطعی کرده بودند.

پنجشننبه شب در آخرین دیدار یک هشتم نهایی، آ.اس رم و پارما به مصاف هم می‌روند.

برچسب‌ها ایتالیا یوونتوس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایتالیا یوونتوس ایتالیا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان، نخستین صعود کننده به نیمه نهایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بازی‌های سوم مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال امروز شنبه ۲۵ فروردین ماه با انجام ۴ دیدار برگزار شد.

در نخستین دیدار این مرحله، کاله میزبان تیم ذوب آهن بود و با نتیجه ۱۰۵ بر ۸۰ به پیروزی رسید. در این بازی امیرحسین یازرلو با ۳۰ امتیاز، ۳ پاس گل، ۳ توپ ربایی و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن بود. با کسب نخستین پیروزی تیم کاله، سری ۲ بر یک به سود تیم ذوب آهن شد.

در دیگر بازی این مرحله، مهرام به مصاف تیم مس کرمان رفت و این دیدار را با نتیجه ۹۲ بر ۷۹ واگذار کرد. مهدی افخمی در این دیدار با ۲۶ امتیاز، ۶ پاس گل، ۴ ریباند و کارایی ۲۳ بهترین بازیکن شد. سری این دیدار ۲ بر یک به نفع تیم مهرام است.

سومین دیدار تیم‌های پالایش نفت آبادان و طبیعت در مرحله یک چهارم نهایی برگزار شد و پالایش نفت دومین پیروزی خود را با نتیجه ۸۵ بر ۸۲ به دست آورد. در این بازی حامد حدادی با ۱۸ امتیاز، ۲۰ ریباند، ۸ پاس گل و کارایی ۳۱ به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد. سری این دیدار ۲ بر یک به سود پالایش نفت آبادان شد.

شهرداری گرگان در این مرحله مقابل تیم لیموندیس به میدان رفت و سومین پیروزی خود را با نتیجه ۸۸ بر ۷۳ کسب کرد. ارسلان کاظمی در این دیدار با ۱۴ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن بود. شهرداری گرگان با کسب ۳ پیروزی پیاپی، به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه‌نهایی این دوره از رقابت‌ها صعود کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بازماندن مس کرمان از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی/ تکلیف یک بازی یکشنبه مشخص می شود
  • صعود مهرام و ذوب آهن: پازل نیمه نهایی تکمیل نشد
  • گام پایانی ذوب‌آهن در آمل برای نیمه‌نهایی / تماشاگران کاله اجازه صعود می‌دهند؟
  • صعود سه فرنگی‌کار کشورمان به فینال آسیا
  • سوپر واکنش دیوید سیمن مقابل شفیلد یونایتد در جام حذفی انگلستان (2003/4/13) / فیلم
  • صعود شهرداری گرگان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان، نخستین صعود کننده به نیمه نهایی