Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت‌الاسلام علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات با تبریک و تسلیت شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای تشییع کرمان و هواپیمای اوکراینی به محضر ولی‌الله الاعظم، مقام معظم رهبری، خانواده‌های داغدار و ملت ایران اظهار داشت: غم شهادت سردار سلیمانی جانکاه بود، ولی اقیانوس متلاطم انسان‌ها در خیابان‌های ایران و عراق و ابراز همدردی در سایر کشورهای جهان نوید همبستگی و اتحاد ملت‌های مسلمان و تهدید را در قبال ستمگران جهان می‌داد و شاهد پشیمانی و سرخوردگی از این عمل ناجوانمردانه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- وی افزود: محشر بزرگی که ارواح شهدا و امام و دل‌های پاک خانواده شهدا و ایرانیان را شاد کرد و به راستی انسان در این فضای معنوی و حماسی احساس حضور در قیامت عظما و رستگاری می‌کرد و از این افتخار در قبال همه انبیاء و مومنان و بشریت در پوست خود نمی‌گنجید.

فلاحیان با بیان اینکه انتقام به موقع و خردکننده سپاه پاسداران که هیمنه نظامی آمریکا را در هم شکست، عملیات تاریخی که با دقت موشک‌های سپاه و از کار انداختن سیستم‌های راداری دشمن نشان داد که دیگر آمریکا ابرقدرت مسلط در منطقه نیست و کارشناسان دوست و دشمن هم بدین مسئله اعتراف کردند،‌گفت: متاسفانه سقوط هواپیمای اوکراینی و کشته شدن عزیزانمان و نیز از دست دادن هموطنان کرمانی در مراسم تشییع همه را در بهت فرو برد و مانند کوه غمی در دل رهبر معظم و فرماندهان سپاه و سایر دست‌اندرکاران و ملت بزرگ ایران سرازیر شد. در چنین شرایط سختی همه نیاز به تسلی خاطر داشتند. هیچ‌کس در ایران و جهان تصور نمی‌کرد که گروهی ولو اندک نسبت به مقدسات اهانت کنند.

وزیر اسبق اطلاعات ادامه داد: رهبر معظم که ایران را تا بدین حد از اقتدار رسانده و همه این پیشرفت‌های علمی مرهون دلسوزی‌های شبانه‌روزی‌ و هدایت‌های داهیانه وی بوده و یا سپاه که مظهر قدرت ملی است و به تعبیر امام اگر سپاه نبود کشور نبود.

وی ضمن بیان اینکه سردار شهید اسلام افسری که بر تارک همه فرماندهان نظامی جهان امروز می‌درخشد و به افتخار می‌کند در دل همه مردم ما جا دارد،‌گفت: این عظمت و شکوه ملت و دولت و نظام اسلامی دستی بزرگ است که اگر ملت رشید ایران و علما و مسئولان از آن پاسداری نکنند عزت امروز تبدیل به ذلت فردا می‌شود.

فلاحیان ادامه داد: انتظار می رود همگی دست به کار شوند و این نداهای شیطانی را خاموش کنند و نگذارند عده‌ای فرصت‌طلب از خون شهدا سوءاستفاده کرده و همراه ترامپ و جانسون و همچنین نفوذی‌های منافقین و سایر ضدانقلاب‌ها علیه مقدسات شعار بدهند.

وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه قبول داریم فاجعه سقوط هواپیما خیلی سخت و دردناک بود ولی نباید بگذاریم دشمنان از آن سوءاستفاده کنند و خانواده بزرگ ایران می‌باید تا آنجا که می‌تواند با داغ‌دیدگان همدردی و جبران مصیب کنند،‌ تصریح کرد: وظیفه علما، نویسندگان، دانشمندان، هنرمندان بسیار خطیر و ایجاب می‌کند که به پیمان خود با رهبری وفادار بوده و این اعمال ناشایست را محکوم نمایند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی هواپیمای اوکراینی سپاه آمریکا سپاه فلاحیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۵۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در چشم مردم جهان شکست

شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران با فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، یکشنبه دوم اردیبهشت همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، نادر نوروزی شهردار و مدیران شهرداری با سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و سردار مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم (ص) دیدار و گفت‌وگو نمودند.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در این دیدار با تبریک سالروز تأسیس سپاه و انجام عملیات غرورآفرین علیه رژیم غاصب صهیونیستی اظهار گرد: سپاه پاسداران نشان داد که در دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن همچنان باقدرت پای کار است و برای دفاع از دین و وطن از هیچ رژیم و کشوری ترس به خود راه نمی‌دهد.

وی افزود: عملیات غرورآفرین اخیر هیمنه و ترس از قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در دیدگاه مردم جهان در هم شکست و همه مردم ایران از انجام این عملیات دفاع کرده و به آن افتخار می‌کنند.

در این دیدار سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: کشورهای حامی اسرائیل هر چه داشتند را آوردند تا این عملیات با شکست مواجه شود، اما جمهوری اسلامی ایران نشان داد از هیچ قدرتی ترسی ندارد و برای دفاع از اسلام و مردم غزه و حق خود ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد.

وی افزود: مطمئن باشید آنچه که به سمت اسرائیل شلیک شد، همه قدرت موشکی ایران نبود، ایران شجاعانه اسرائیل را زد و این میسر نبود مگر با کمک خداوند متعال.

سردار مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه هم در دیدار با شهردار و مجموعه مدیران شهرداری گفت: هدف همه ما خدمت به مردم و اسلام است، دشمن به دنبال انشقاق در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اما مردم ما پای کار نظام هستند مشکلات را لمس می‌کنند و امنیت را می‌خواهند.

وی ادامه داد: ادارات و ارگان‌ها دولتی باید بیشتر تلاش کنند که به مردم خدمت‌رسانی کنند، چرا که لیاقت این مردم خیلی بیشتر است، در این راستا حضور شهردار در مساجد حرکت خوبی بود که به رفع مشکلات مردم کمک می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه استان کرمانشاه در پایان گفت: حمله اخیر وفاق ملی را در کشور ایجاد کرده و باعث شده همه با تلاش مضاعف برای آبادانی ایران تلاش کنند.

کد خبر 746762

دیگر خبرها

  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • فرهنگ مشترک؛ سرمایه دو ملت
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد
  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد
  • مراحل هشت‌گانه تبدیل شدن ایران به ابرقدرت
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • (ویدئو) ماجرای احضار سفیر سوئیس به سپاه چه بود؟
  • نقشه آمریکا برای غزه و اسرائیل
  • سپاه هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در چشم مردم جهان شکست