Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیست مصدومان رم دائما در حال تغییر است.

طرفداری- پس از مصدومیت نیکولو زانیولو از ناحیه رباط صلیبی، پائولو فونسکا می تواند کمی خوشحال باشد چراکه جاستین کلایورت و داویده سانتون آماده بازگشت به میادین هستند.

به نقل از وبسایت رسمی رم؛ جاستین کلایورت پس از 6 هفته و داویده سانتون پس از 4 هفته از بند مصدومیت رها شده اند و می توانند رم را در بازی کوپا ایتالیا مقابل پارما همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدریکو فازیو، خاویر پاستوره و هنریک مخیتاریان، دوران ریکاوری خود را سپری می کنند و هفته آینده به ترکیب رم اضافه می شوند. البته رم در بازی با پارما، ادین ژکو را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. گفتنی است قرار بود نام متئو پولیتانو نیز در لیست بازیکنان رم برای این دیدار قرار بگیرد اما معاوضه پولیتانو با اسپیناتزولا هنوز رسمی نشده است. دلیل این تاخیر، به تعویق افتادن زمان تست پزشکی اسپیناتزولا است. او با یک روز تاخیر، امروز صبح (پنج شنبه) در تست پزشکی نراتزوری حاضر می شود.

لازم به ذکر است رم برای بازی هفته آینده مقابل جنوا، دو فول بک خود یعنی کولاروف و فلورنتزی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. اسپیناتزولا راهی اینتر می شود و زاپاکوستا مصدوم است. بنابراین داویده سانتون تنها فول بک در دسترس فونسکا برای بازی یکشنبه در  زمین جنوا خواهد بود. احتمالا از بین مرت چتین، ژوان ژسوس یا جانلوکا مانچینی، یک بازیکن در پست غیرتخصصی خود به عنوان فول بک له میدان می رود. البته برونو پرز نیز می تواند پس از بازگشت به رم، دوباره برای جالوروسی بازی کند.

لیست بازیکنان رم برای دیدار با پارما

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار

اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد، اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • حرکت غیرورزشی داویده کالابریا بر روی بازیکن اینتر و کارت قرمز دوم برای میلان (میلان 1-2 اینتر)
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • پارما و کومو در آستانه صعود به سری آ
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم