Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس و میلان با پیروزی برابر حریفانشان توانستند به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا راه یابند

به گزارش ایسنا، دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا چهارشنبه شب پیگیری و چهره سه تیم دیگر راه یافته به دور بعد مشخص شد. در یکی از بازی‌های مهم یوونتوس برابر اودینزه قرار گرفت و با چهار گل پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم تورینی در نبود کریستیانو رونالدو به راحتی مهمانش را شکست داد. گل نخست بازی را گونسالو ایگواین در دقیقه ۱۶ به ثمر رساند. سپس پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. این شرایط در نیمه دوم هم ادامه داشت و دیبالا توانست دبل کند. داور یک پنالتی دیگر به نفع میزبان اعلام کرد و داگلاس کاستا آن را به گل تبدیل کرد تا بانوی پیر به دور بعد راه پیدا کند.

پیش از این دیدار میلان برابر اسپال قرار گرفت و در نبود زلاتان ایبراهیموویچ سه بر صفر پیروز شد. همچنین فیورنتینا دو بر یک آتالانتا را شکست داد تا در میان هشت تیم برتر قرار بگیرد.

شب گذشته تیم‌های اینتر، لاتزیو و ناپولی به یک چهارم نهایی صعود کردند. در آخرین بازی یک هشتم نهایی امشب (پنجشنبه) رم به مصاف پارما می‌رود.

لینک کوتاه: asriran.com/002ySR

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری تایید کرد که تیمش برای حذف لاتزیو از کوپا ایتالیا و صعود به فینال فشار زیادی را تحمل کرده است. یوونتوس امشب مقابل لاتزیو 2-1 شکست خورد اما با وجود برتری 2-0 در بازی رفت، به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد.

آلگری به اسپورت مدیاست گفت:"این یک بازی پر از چالش بود، می‌دانستیم که بازی سختی می‌شود. نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. کار آسانی نبود چون امکان داشت حذف شویم.

صعود به فینال؟
رسیدن به فینال هرگز آسان نیست، در سه سال گذشته ما در دو فینال کوپا ایتالیا بازی کرده‌ایم. حالا باید روی سری A تمرکز کنیم، چون هنوز به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نرسیده‌ایم و این آخر هفته با میلان رو به رو می‌شویم.

عصبانیت در پایان بازی با وجود صعود به فینال؟
در این لحظه، بازی‌های یوونتوس اهمیت زیادی دارد و این‌ها مسابقاتی هستند که به دلایل مختلف در طول یک سال و نیم گذشته ما در آن بازی نکردیم. سال گذشته شرایط ایده‌آلی نداشتیم و اتفاقات زیادی خارج از زمین رخ داد. ما این فصل می‌جنگیدیم، خوب نمی‌جنگیدیم، اما تا ژانویه با اینتر در بالای جدول بودیم و سپس سقوط کردیم. چند ماه گذشته فشار زیادی را تحمل کردیم، ما امتیازات کمی در سری A گرفتیم، اما هنوز این فرصت را داریم که به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برسیم و به فینال کوپا ایتالیا رسیده‌ایم. فشار در یوونتوس بسیار زیاد است و این یک آزمایش برای این بازیکنان بود. با وجود اینکه امشب خیلی خوب بازی نکردیم به نظرم شایسته صعود به فینال بودیم.

ارزش صعود به فینال؟
این فینال ارزش صعود به سوپرجام ایتالیا را دارد، بنابراین از نظر مالی برای باشگاه مهم است. انتقاد همیشه پیرامون یوونتوس وجود دارد. نیم فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم که هیچ‌کس انتظارش را نداشت. در آن زمان، مردم فکر می‌کردند که می‌توانیم با اینتر رقابت کنیم، اما نگران بودم که در نیم فصل دوم با مشکل مواجه شویم. ما بهتر بودیم اما نظر روحی افت کردیم.

دیگر خبرها

  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد