Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@23:45:06 GMT

نوری که هنگام مرگ و در برزخ همراه انسان است + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۵۵۱۶

نوری که هنگام مرگ و در برزخ همراه انسان است + فیلم

‍‍‍‍‍‍

فیلمی از سخنان حجت‌الاسلام انصاریان درباره اهمیت نماز و بهره نمازگزار از آن منتشر شده است. ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۷ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، خداوند متعال در قرآن کریم بارها بندگان خود را به اقامه نماز دعوت کرده و ثمرات بسیاری را برای آن قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه خدا نماز را به عنوان فریضه و امر واجبی قرار داده به این دلیل است که انسان‌ها در بُعد فردی و اجتماعی از حداقل آن محروم نشوند. اینکه به راحتی و بدون هیچگونه سختی می‌توان وضو گرفت و به اقامه نماز پرداخت آن هم با کمترین هزینه و صرفِ وقت، جای شکرگزاری بسیاری دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان مفسّر و مترجم قرآن کریم در بیانی به جایگاه والای نماز برای شخص نمازگزار اشاره می‌کند و آن را نوری می‌داند که در برزخ به یاری انسان می‌آید.

تفسیر جدید رهبر انقلاب از حدیث «اِنْتِظارُ الْفَرَجِ عِبادَةٌ»گناهی که نعمت را تغییر می‌دهد + فیلم

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فاطمیه شبخ حسین انصاریان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فاطمیه فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن

مرجع تقلید شیعیان گفت: توجه به موضوع تفسیر قرآن بویژه منابع عامه و پاسخگویی به شبهات، در کنار دروس فقه و اصول لازم و ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با آیت الله نوری همدانی مرجع شیعیان جهان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر توجه به وضعیت درسی طلاب گفت:  توجه به موضوع تفسیر قرآن بویژه منابع عامه و پاسخگویی به شبهات، در کنار دروس فقه و اصول لازم و ضروری است. 

در ابتدای این دیدار آیت الله اعرافی گزارشی از وضعیت حوزه علمیه ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • چند نکته برای مدیریت گوشی همراه هنگام سفرهای خارجی
  • برزخ دانشجویان هنگام ورود به دانشگاه ها
  • ببینید | از کجا بفهمیم نماز هایی که میخوانیم بدرد قیامت می خورد؟
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • استقامت مردم غزه دشمن را به زانو درآورده است
  • فوت مرد میانسال بر اثر صاعقه در کرمانشاه
  • چه نکاتی قبل از خرید بلیط قطار باید بدانیم؟