Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه‌های ال موندو و ال پریودیکو چاپ اسپانیا روز سه شنبه در گزارشهای خود اعلام کردند که وقوع انفجار در یک کارخانه تولید مواد شیمیایی در استان «تاراگونا» در شمال شرق اسپانیا یک کشته برجای گذاشت.

اخبار بین الملل - روزنامه لا وانگاردیا نیز بر روی تارنمای خود اعلام کرد که در پی فرو ریختن ساختمان در اثر موج انفجار، یک تن کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز از علت وقوع این انفجار گزارشی در دست نیست.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اسپانیا مواد شیمیایی اسپانیا مواد شیمیایی انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران

سید جلال ملکی روز چهارشنبه گفت: «ساعت ۱۱:۱۳ امروز حادثه آتش‌سوزی در مجیدیه شمالی خیابان حسینی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در مدت‌زمان چهار دقیقه آتش نشانان به محل حادثه رسیدند.»

به گزارش ایرنا، وی افزود: در محل مشاهده شد در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه ۱۲ واحدی در یک واحد ۷۰ متری آتش سوزی روی داده و بدلیل وجود مواد ضایعاتی و همچنین ظروف حاوی بنزین و حشره کش همزمان با آتش سوزی چند انفجار کوچک بدلیل وجود این مواد در محل روی داده است.

ملکی ادامه داد: همزمان با خاموش کردن آتش جسم بی جان یک مرد حدود ۶۰ ساله توسط آتش نشانان کشف شد که تحویل عوامل انتظامی شد و پس از دقایقی نیز آتش بطور کامل خاموش شد.

وی علت این آتش‌سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش‌نشانی اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد
  • نحوه کشته شدن معمر قذافی / انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان / حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی / اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • انفجار در پایانه شرق تهران با ۶ کشته
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • وقوع انفجار در یکی از سایت‌های بزرگترین شرکت تسلیحاتی انگلیس
  • انفجار در بزرگترین شرکت جنگ افزار سازی انگلیس
  • انفجار در بزرگترین کارخانه تسلیحاتی انگلیس
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • مواد شیمیایی در پارکینگ ها احتمال ابتلا به ALS را افزایش می دهد